728 x 90

نمایش قدرت آمریکا و کره جنوبی

مانور نظامی مشترک آمریکا و کره جنوبی
مانور نظامی مشترک آمریکا و کره جنوبی
آمریکا و کره جنوبی تمرینات نظامی را اجرا کردند. این پاسخی به تحریکات کره شمالی است.
تلویزیون فاکس‌ نیوز 11شهریور 96:
نمایش هوایی آمریکا و متحدان آن، درست کره شمالی را هدف مأموریت خود قرار داد. مشاور امنیت ملی فاکس‌ نیوز جنیفر گریفین خاطرنشان کرد چرا خیلی‌ها در منطقه از جمله کیم جونگ اون در کره شمالی، نگاهشان به سوی آسمان است.

گزارشگر فاکس نیوز: برای اولین بار ارتش آمریکا در یک مانور مشترک با کره جنوبی جتهای اف-35 استیلث به همراه بمب‌افکنهای مافوق صوت بی‌-1 را به پرواز درآوردند و در آن اصابتهای دقیق علیه نقاطی که پنتاگون آنها را تأسیسات مرکزی کره شمالی نامید، شبیه سازی کردند.

بمب‌افکنهای بی‌۱ از پایگاه هوایی اندرسون در گوام، که کیم جونگ اون تهدید به حمله به آن کرده بود، به پرواز درآمدند. جتهای اف-35 از پایگاهی در ژاپن به پرواز درآمدند و نمایش زنده‌ای از نیروی آتش را اجرا کردند.

نخست وزیر ژاپن: به‌طور قطع ما گسترش سلاح های اتمی را از سوی کره شمالی تحمل نمی‌کنیم و ما تصمیم گرفتیم که اقدامات بیشتری را در این زمینه بهمراه چین اتخاذ کنیم.

گزارشگر فاکس نیوز: رئیس‌جمهور ترامپ توئیتی کرد که «گفتگو با کره شمالی جواب مسأله نیست».

جیمز متیس: «الان اگر من بگویم شش و رئیس‌جمهور بگوید نصف یک دوجین، آنها خواهند گفت من با او مخالف هستم. رئیس‌جمهور خیلی روشن بیان کرد که ما با کره شمالی مذاکره نمی‌کنیم، و وظیفه من این است که گزینه‌های نظامی را فراهم کنم. اما ما از مسیر دیپلوماتیک خارج نشده‌ایم، دیپلوماسی خیلی بیش از برش کوچکی مثل مذاکره با کره شمالی می‌باشد. هیچ تناقضی در آن وجود نداشته است.»

روز چهارشنبه، پنتاگون یک آزمایش موفقیت‌آمیزی از هاوایی انجام داد. ژنرال متیس گفت موشکهای کره شمالی را هم می‌توان ردگیری کرد.

جیمز متیس: «ما ظرف چند دقیقه متوجه می‌شویم که بکجا هدف گیری شده است».

 مانور نظامی مشترک آمریکا و کره جنوبی

           مانور نظامی مشترک آمریکا و کره جنوبی

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/3694ca2d-9773-4daf-bb46-fdec019a3ac4"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات