728 x 90

حمایت کمیته آلمانی همبستگی با ایران آزاد از زندانیان اعتصابی در گوهردشت

بیانیه کمیته آلمانی همبستگی با ایران آزاد
بیانیه کمیته آلمانی همبستگی با ایران آزاد
کمیته آلمانی همبستگی برای ایران آزاد، متشکل از نمایندگان پارلمانهای فدرال و ایالتی، حقوقدانها و فعالان حقوق‌بشر از جامعه مدنی آلمان، طی بیانیه‌یی که توسط اتو برنهارد رئیس این کمیته صادر شده، ضمن ابراز همبستگی با زندانیان سیاسی اعتصابی در گوهردشت و قدردانی کامل از آنها، خطاب به زندانیان سیاسی نوشت: در حکومتی که تمامی استانداردهای بین‌المللی در خصوص شرایط حبس را بی‌رحمانه زیرپامی‌گذارد و نشان داده که هیچ اهمیتی برای ارزشهای جامعه جهانی قائل نیست، ابراز می‌دارد: ما مدتهاست که شما را در وضعیتی که هستید همراهی می‌کنیم و از حامیان و سیاستمداران بین‌المللی نیز که تاکنون از وخیم‌تر شدن اوضاع ممانعت به‌عمل آوردند به‌خاطر همبستگی‌شان تشکر می‌کنیم.

ما نسبت به حمایت بسیاری از نمایندگان پارلمان اروپا مطمئن هستیم و می‌دانیم که بسیاری اعضای مجالس ملی در کشورهای اروپایی نیز از شما حمایت می‌کنند.

بیانیه کمیته آلمانی همبستگی برای ایران آزاد، می‌افزاید: ما همراه با شما خواستار تحقیق و پیگرد (قضایی) علیه مسئولان قتل‌عام سال 1988 توسط یک کمیسیون بی‌طرف بین‌المللی هستیم تا به مجازات این مجرمان در دیوان عالی جزایی بین‌المللی نایل شویم. رژیم (ایران) در موضع ناحق قرار دارد و دست به جنایت علیه بشریت می‌زند. مبارزه شما علیه شرایط غیرانسانی حبس و شیوه‌های مجازات یک عمل قهرمانانه است و همبستگی بی‌انتهای ما را برانگیخته است.

با وجود این، اجازه بدهید از شما خواهش کنیم که به اعتصاب‌غذای خود که اکنون وارد دومین ماه آن شده‌اید، پایان دهید. ما از خواستهای عادلانه شما تماماً حمایت خواهیم کرد. ولی ما به شما نیاز داریم، ما از صمیم دل آرزو می‌کنیم که شما سلامت خود را بازیابید. ما بی‌نهایت آسوده خاطر خواهیم بود که بتوانیم به مبارزه در کنار شما برای آزادی در کشورتان – ایران – ادامه دهیم.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c2322999-4c53-48a3-8f8d-77dcee5d53e3"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات