728 x 90

تدابیر امنیتی در مناسک حج

مکه مکرمه
مکه مکرمه
تلویزیون اسکای نیوز 5شهریور 96
خبرگزاری رسمی عربستان سعودی گفت تعداد زائٰرانی که برای ادای مناسک حج وارد این کشور شده‌اند به نزدیک یک و نیم میلیون نفر رسیده است و انتظار می‌رود که زائران امسال به دو میلیون نفر برسند. این میزان ده درصد بیشتر از سال گذشته است. حجاج اولین نماز جمعه ماه ذی الحجه خود را در مسجد نبوی به جا آوردند.

در رابطه با سلامتی و امنیت حجاج هلیکوپترهای دستگاه امنیتی عربستان سعودی در مدینه منوره ماموریتهای روزانه‌شان را انجام می‌دهند. دستگاههای امنیتی روزانه پروازهای هواییشان را در آسمان این شهر جهت مراقبت از وضعیت انجام می‌دهند

خبرنگار اسکای نیوز: ما الآن در شهر نظامی امیر محمد بن نایف هستیم. اینها دو هلیکوپتر دستگاه امنیتی هستند که می‌خواهند گشتهای هوایی‌شان را شروع کنند تا حفاظت مدینه منوره را تأمین کنند.

این بخشی از کارهای روزانه این دستگاه به‌ویژه در موسم حج است. در این دوره تعداد حجاجی که به مدینه منوره می‌آیند بسیار زیاد است. هدف از گشتهای هوایی تأمین حفاظت مدینه منوره و اطمینان از انجام تمامی اقدامات حفاظتی و نظامی در این محل است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/7e6250a7-fa26-4e78-8b24-1e21990da0cf"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات