728 x 90

شلیک مستقیم پاسداران جنایتکار به کولبران یک مجروح به جا گذاشت

قتل کولبر دیگری بدست پاسداران
قتل کولبر دیگری بدست پاسداران
پاسداران جنایتکار رژیم در منطقه مرزی مریوان گروهی از کولبران هموطن کُرد را هدف گلوله قرار دادند.

بر اساس گزارشهای منتشر شده گروهی از کولبران کُرد روز پنجشنبه ۲شهریور ۹۶در منطقه مرزی 'شلیر' بین روستاهای 'باریکه‌در' و 'انجیران' در کمین این پاسداران افتادند. پاسداران جنایتکار بدون اخطار قبلی این کولبران را مورد تیراندازی قرار داده‌اند که در نتیجه شلیک مستقیم آنان یک کولبر کُرد به نام 'امیر' اهل شهر سقز به‌شدت زخمی شده است.
در این حادثه پاسداران اجناس بیش از ١٥کولبر کُرد را مصادره و با خود برده‌اند.
در همین ارتباط نیز، روز پنجشنبه دوم شهریورماه، مأموران سرکوبگر انتظامی به بهانه حمل کالای قاچاق ماشین شخصی یک شهروند کُرد به نام 'نژاد محمدی' اهل روستای 'کیله' را در بانه به رگبار بستند. در این حادثه ٤گلوله به بدن این جوان کُرد اصابت کرده و وی به‌شدت زخمی گردید و به مراکز درمانی سنندج منتقل شد.

بیشتر بخوانید:

قتل یک کولبر ۱۸ساله کرد توسط مأموران جنایتکار

مأموران جنایتکار نیروی انتظامی روز دوشنبه ٣٠ مرداد 96، در مرز ماکو یک کولبر کرد را به‌قتل رساندند.
این کولبر هموطن کرد که وحید دولتخواه جنیکانلو نام دارد ١٨ساله و اهل روستای یارمق (یاریم قیه) بود. این کولبر جوان پس از آن که با شلیک مستقیم مأموران جنایتکار رژیم زخمی می‌شود، اجناسش ضبط و وی را به‌حال خود رها می‌کنند که پس از انتقال به بیمارستان ماکو به‌دلیل شدت جراحات وارده، متأسفانه جان می‌سپارد.

کشته و زخمی شدن سه کولبر در مرز با شلیک مستقیم پاسداران جنایتکار

درپی شلیک مستقیم پاسداران ۳کولبر زحمتکش کشته و زخمی شدند و اجناس دهها کولبر نیز در مناطق مرزی توسط پاسداران غارت شد.
بنا‌ به گزارش رسیده روز 22مرداد 96 در پی شلیک مستقیم پاسداران جنایتکار یک کولبر به‌نام «نجیب آزادی» از اهالی مرگور در ارومیه زخمی شد و دو کولبر دیگر به‌نام‌های «عزالدین خالدی» فرزند عبدالرحمن از اهالی روستای بادکی از توابع دهستان روضه‌چای ارومیه و «فرجاد جسیمی» فرزند صالح از اهالی روستای سیدان در دهستان صومای شمالی ارومیه جان باختند.
نجیب آزادی هم‌اکنون در بیمارستان تحت مراقبت قرار دارد. وضعیت جسمی او وخیم گزارش شده است.
لازم به یادآوری است که روز دوشنبه 16مرداد 96نیز یک کاسبکار به نام محمد باهر قیطولی در نزدیکی روستای کانی دانیال از توابع شهرستان ثلاث باباجانی بر اثر شلیک مستقیم پاسداران جان خود را از دست داده بود.

دستگیری ۲۰کولبر زحمتکش و غارت اجناس آنها توسط عوامل خامنه‌ای

بنا‌ به گزارشات رسیده نیروهای سرکوبگر انتظامی سردشت 20کولبر زحمتکش را روز سه‌شنبه 17مرداد 96 در روستای ”دوله بی“ دستگیر کردند.
بنا بر همین گزارش مأموران سرکوبگر اقدام به غارت اجناس کولبران که با زحمت بسیار برای امرار معاش خود و خانواده همراه خود داشتند کردند.
بیست کولبر دستگیر شده به بیدادگاه رژیم در سردشت تحویل شدند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/fe70f279-5a82-4db1-a388-948ba91a4f97"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات