728 x 90

هر ۳۳دقیقه، فوت یک نفر در کشور به‌دلیل حوادث ترافیکی

تصادفات جاده‌یی در ایران
تصادفات جاده‌یی در ایران
اعتراف قائم‌مقام وزیر بهداشت کابینه آخوند روحانی: حوادث ترافیکی در کشور ما سومین عامل مرگ و میر هستند و در هر ۳۳دقیقه یک نفر در کشور ما فوت می‌کند.

ایرج حریرچی هم‌چنین اعتراف کرد ۲۰برابر این تعداد نیز مصدوم می‌شوند. ایران از نظر آسیب‌های ناشی از حوادث ترافیکی در رتبه هشتم قرار دارد.

بیشتر بخوانید:‌

جاده‌های مرگ در ایران باز هم قربانی گرفت

بنا‌ به گزارشات رسیده روز چهارشنبه 4مرداد 96 بر اثر واژگونی یک دستگاه مینی‌بوس در محور نیک شهر به قصرقند در استان سیستان و بلوچستان 22تن از هموطنان کشته و مجروح شدند.
این حادثه که در کیلومتر 5محور نیک شهر به قصرقند و حوالی روستای خیرآباد به‌وقوع پیوست و منجر به مرگ دو تن از سرنشینان خودرو و مصدومیت بیست تن دیگر از آنان شد که هم‌اکنون در بیمارستان نیک شهر بستری هستند.
بنا‌ به گفته مسئؤلین بیمارستان حال سه تن دیگر از مصدومان وخیم گزارش شده و احتمال افزایش جان‌باختگان این حادثه می‌رود.
خاطر نشان می‌شود که مرگ در جاده‌های ایران تحت حاکمیت پلید آخوندی به امری روزمره تبدیل شده است.

ایران با 800000تصادف جاده‌یی در سال (یک و نیم برابر میانگین جهانی) از حیث آمار در رتبه اول مرگبارترین حوادث جاده‌یی در جهان قرار دارد.

سالیان متمادی است که میهن اسیرمان ایران، در زمینه ایمنی و سوانح جاده‌یی در ردیف اول حوادث مرگبار در جهان قرار دارد. درباره کارنامه سراسر سیاه و تباهی آخوندها در زمینه حوادث رانندگی همین بس که یادآور شویم دومین عامل مرگ‌ ومیر هموطنان عزیز در میهن اشغال شده حوادث و سوانح رانندگی می‌باشد. خسارت انسانی ناشی از این حوادث بالغ بر 15میلیون نفر مجروح و معلول با حداقل 800هزار کشته را شامل شده است.
گستردگی بحران ناشی از این حوادث آن‌قدر جامعه را تحت‌تاثیر خود قرار داده است که رسانه‌های رژیم به صراحت اعتراف می‌کنند: ”کمتر فردی در ایران هست که حداقل یکی از اقوام درجه یک یا دو او جان خود را در حوادث رانندگی از دست نداده باشد“.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c5d894b5-972f-4350-932e-14a61753bfa4"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات