728 x 90

نگرانی وزیر کشورکابینه آخوند روحانی؛ بیکاری چالش امنیتی و سیاسی

بیکاری جوانان ایرانی
بیکاری جوانان ایرانی
وزیر کشور کابینه آخوند روحانی طی مصاحبه‌یی با تلویزیون رژیم نسبت به بیکاری و حاشیه نشینی و عدم توسعه پایدار ابراز نگرانی کرد و گفت:‌ … مسائل اجتماعی ما جز چالشهای اصلی ما هستند که در درازمدت تاثیر مبنایی و اساسی دارند مشکلات اقتصادی ما داریم مثلاً بحث اشتغال، بحث رونق؛ بحث بیکاری... در حوزه‌های اجتماعی وقتی آسیب در چهره این کشور ایجاد بشود دررفتارها در مبانی در اصول در سبک زندگی همه اینها به‌صورت بنیادی تاثیر خواهد گذاشت و در درازمدت اثراتش باقی خواهد بود.
رحمانی فضلی به فقر و بی عدالتی اجتماعی و از جمله حاشیه نشینی در رژیم دزد و غارتگر آخوندی اعتراف کرد و گفت:‌ «حاشیه نشینی یک رخداد و یک نمود مجموعه عملکردی نظامات حاکم بر کشور است مثل نظام برنامه‌ریزی نظام بودجه ریزی... همه اینها عملکردش بگونه‌یی بوده که در حوزه اجتماعی و شهری چنین رخدادی را ما داریم نتیجه عدم توازن عدم تعادل تمرکز گرایی موجب شده توزیع امکاناتمان منابعمان فعالیتهامان جمعیتهامان در کشور توزیع عادلانه‌یی نباشه…».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/65e901c0-d947-4319-9278-ca06f975f637"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات