728 x 90

متلاشی کردن یک هسته تروریستی وابسته به رژیم ایران در بحرین

پليس بحرین
پليس بحرین
وزارت کشور بحرین از متلاشی کردن یک هسته تروریستی 10نفره وابسته به رژیم ایران خبر داد.

العربیه روز 2شهریور 96 به‌نقل از وزارت کشور بحرین اعلام کرد این هسته به یکی از محکومین این کشور که علی احمد داود 31ساله که به ایران فرار کرده است وابسته بودند.

تجهیزات به‌دست آمده از این هسته تروریستی شامل مقادیری از اسلحه و مواد منفجره در روستاهای «دمستان»، «کرزکان»، «مالکیه» و «دار کلیب» به نمایش گذاشته شد.

علی احمد داود به‌دلیل دست داشتن در چند اقدام تروریستی دو بار محکوم شده است در یک پروند به حبس ابد و در پرونده دیگری به 15سال زندان محکوم شده است.

در بیانیه وزارت کشور بحرین آمده است که علی احمد داورد در قتل چند تن از نیروهای پلیس بحرین محکوم شده است، با شخصی به نام مرتضی سندی وابسته به سپاه پاسداران ایران در ارتباط است.

طبق بیانیه وزارت کشور بحرین 7تن از اعضای این هسته تروریستی که یکی از آنها زن است، دستگیر و بقیه اعضای آن تحت تعقیب نیروهای امنیتی این کشور هستند.

بیشتر بخوانید:

کویت: دستگیری ۱۲تن از اعضای هسته تروریستی عبدلی

کویت روز شنبه 21مرداد 96 اعلام کرد که نیروهای امنیتی این کشور ۱۲تن از اعضای گروه تروریستی موسوم به العبدلی را دستگیر کرده‌اند.

وزارت کشور کویت اعلام کرد بر اساس حکم دادگاه بدوی درباره هسته موسوم به العبدلی، دستور بازداشت محکومان این پرونده صادر شد.
در هسته العبدلی تعدادی کویتی‌ و یک نفر وابسته به رژیم ایران عضویت داشته‌اند که به‌دلیل جاسوسی برای رژیم ایران و حزب‌الله لبنان تحت تعقیب بودند.

کویت: دستگیری دو متهم دیگر در کویت

دو متهم دیگر در پرونده مربوط به جاسوسی برای حزب‌الله لبنان در کویت دستگیر شدند.
القبس ۱۵مرداد ۹۶ افزود در ادامه دستگیریهای مربوط به گروه عبدلی در کویت به‌دلیل جاسوسی برای حزب‌الله لبنان دو نفر دیگر دستگیر شدند. دادستانی کویت دستور دستگیری ۶نفر دیگر را نیز به‌دلیل پنهان کردن و پناه دادن به اعضای این گروه صادر کرده است. ۲نفر دیگر را نیز به‌دلیل همین همکاریها به زندان انداخته است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c73a9f9a-fe0f-4b7f-9e06-44396e1df044"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات