728 x 90

کشته شدن ۶عضو حوثی‌ها در شرق یمن

کشته شدن 6 عضو حوثی‌
کشته شدن 6 عضو حوثی‌
احمد المصعبی از فرماندهان نیروهای مقاومت مردمی حامی عبدربه منصور هادی رئیس‌جمهور یمن در حساب فیس‌بوک خود اعلام کرد: شبه‌نظامیان حوثی به مواضع نیروهای دولتی و مقاومت مردمی در منطقه الصفرا در شهرستان بیحان استان شبوه حمله کردند و در درگیریها 5نفر از این شبه‌نظامیان کشته شدند.

آناتولی ۲شهریور ۹۶ به‌نقل از وی افزود: در این درگیریها جنگنده‌های ائتلاف عربی نیز شرکت داشتند، جنگنده‌های مذکور مواضع حوثی‌ها در کوه استراتژیک «العلم» در شرق بیحان را بمباران کردند.

از دو سال پیش تاکنون درگیریهای میان نیروهای دولتی یمن و نیروهای مقاومت مردمی با شبه‌نظامیان حوثی و طرفداران علی عبدالله صالح رئیس‌جمهور برکنار شده این کشور در استانهای مختلف ادامه دارد.

بیشتر بخوانید:
کشته شدن ۲۰تن از شبه‌نظامیان حوثی مورد حمایت رژیم آخوندی در یمن


در حمله هوایی که ائتلاف عربی علیه مواضع شبه‌نظامیان حوثی مورد حمایت رژیم آخوندی در شهرک ارحب در شمال صنعا انجام داد 20تن از شبه‌نظامیان کشته شدند.

مقامات مقاومت مردمی یمن با اعلام این خبر گفتند ”جنگنده‌های ائتلاف عربی به رهبری عربستان سعودی یک ایستگاه بازرسی شبه‌نظامیان حوثی در شهرک ارحب در شمال صنعا را هدف قرار دادند که بر اثر آن 20تن از این شبه‌نظامیان کشته شدند“.

شانزده شبه‌نظامی حوثی مزدور رژیم ایران در درگیریهای یمن کشته شدند

روز 29مرداد 96 شانزده شبه‌نظامی حوثی در درگیریهای یمن کشته شدند.

به‌گزارش منابع محلی در درگیری میان شبه‌نظامیان حوثی مزدور رژیم ایران و نیروهای دولتی در تعز و هم‌چنین حملات هوایی نیروهای ائتلاف به رهبری عربستان سعودی به شهر موزع 38 شبه‌نظامی حوثی کشته و زخمی شدند.

در درگیریهای شرق یمن ۲۰تن از حوثی‌ها کشته و زخمی شدند.
به گزارش منابع محلی روز جمعه ۲۷مرداد ۹۶در درگیری میان نیروهای علی عبدالله صالح رئیس‌جمهور مخلوع یمن و حوثیها با نیروهای دولتی در شهر عسیلان استان شبوه ۸تن از شبه‌نظامیان حوثی کشته و ۱۲تن دیگر زخمی شدند.

کشته شدن دهها حوثی در کمین نیروهای عربستان
نیروهای مشترک عربستان با اجرای یک کمین در منطقه مرزی جازان موفق شدند دهها تن از شبه‌نظامیان حوثی را به‌قتل برسانند.

العربیه ۲۴مرداد ۹۶ افزود این عملیات بعد از آن صورت گرفت که نیروهای عربستان متوجه تحرکات یک گروه از این شبه‌نظامیان و تلاش آنها برای حمله زمینی به نیروهای عربستان در روبه‌روی روستای القرن در منطقه مرزی جازان شدند که می‌خواستند به‌سوی مواضع نظامی عربستان موشک شلیک کنند.

نیروهای عربستان با تشکیل گروه‌های پیاده و اجرای یک کمین شبه‌نظامیان حوثی را محاصره کرده و پس از توپ‌باران سکوهای موشک حوثی‌ها توانستند دهها نفر از آنان را کشته و خطوط کمک‌رسانی آنها را قطع کرده و سکوهای موشکی آنها را منهدم کنند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/444469ab-8a7b-42d9-aa53-2dcdc98b4a60"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات