728 x 90

سرهنگ مایکل والتز:‌ جنگ جهانی علیه بنیادگرایی افراطی

سرهنگ مایکل والتز در مصاحبه با فاکس نیوز
سرهنگ مایکل والتز در مصاحبه با فاکس نیوز
سرهنگ مایکل والتز: ما در جنگی جهانی علیه افراط‌گرایی اسلامی هستیم

تلویزیون فاکس‌ نیوز 31مرداد 96:‌
به‌دنبال حمله با خودرو به جمعیتی در بارسلون اسپانیا یکی از فرماندهان سابق ضدتروریستی و مشاور سابق دیک چینی در این باره توضیح می‌دهد:
فاکس نیوز:‌ شما گفته‌اید جنگ علیه این تروریستها را بایستی به خانه‌های خودشان یعنی خاک خودشان در عراق و سوریه و افغانستان برگردانیم.

سرهنگ والتز:‌ بله درست است. این تروریستها اکنون یک سلاح کامل را پیدا کرده‌اند یعنی حمله با خودرو که نیازی به تعلیمات نظامی ندارد. بنا به اعلام نیروی انتظامی ما نهادهای مربوطه در آمریکا و اروپا توطئه‌های زیادی را خنثی کردند اما نمی‌توانند هزار خودرو یا بیشتر را متوقف کنند. آنچه ما باید انجام بدهیم این است که با خانه‌های امن اینها برخورد کنیم به‌خصوص در سوریه و عراق. ما هیچگاه نبایستی همه نیروهای خودمان را از این کشورها بیرون می‌کشیدیم. به‌خصوص در دوران اوباما نباید نیروهایمان را از عراق بیرون می‌کشیدیم و چنین فضایی برای تروریستها ایجاد می‌شد.
بعد هم رزمندگانی که در سوریه حمایت می‌کردیم نادیده گرفتیم.
ما کارهای اشتباه زیادی کرده‌ایم. القاعده، داعش و 20گروه از این 40گروه اعلام شده تروریستی جهان در افغانستان و منطقه پاکستان هستند و اگر ما عقب بکشیم فقط بدتر می‌شود.
فقط قابل‌توجه است که پاکستان 10برابر عراق جمعیت دارد و زرادخانه اتمی هم دارد. بنابراین خطرات زیاد است. ما در یک جنگ جهانی علیه افراط‌گرایی اسلامی هستیم. این یک میدان جدید جنگ است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ad3c303d-bac4-42f4-a307-3ac489338b23"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات