728 x 90

اعدام زندانی سیاسی اهل سنت سیدجمال سید موسوی در زندان گوهردشت کرج

اعدام زندانی سیاسی اهل سنت سیدجمال سید موسوی
اعدام زندانی سیاسی اهل سنت سیدجمال سید موسوی
بنا‌ به گزارشهای دریافتی رژیم ضدبشری آخوندی در اولین ساعتهای امروز اول شهریورماه؛ زندانی سیاسی سیدجمال سيد موسوی را در زندان گوهردشت اعدام کرد.

روز گذشته ۳۱مردادماه؛ به دلایل نامعلومی برای ساعتی این زندانی سیاسی به بند عمومی سابق خود؛ بند هفت سالن ۲۱ باز گردانده شد با این‌حال مجدداً برای اعدام منتقل گردید. خانواده سیدجمال روز گذشته اجازه یافتند آخرین دیدار را با او انجام دهند.

سیدجمال سید موسوی در سال ۱۳۸۷ از سوی مأموران وزارت بدنام اطلاعات آخوندی در شهر سنندج دستگیر و به اتهام محاربه در سال ۱۳۸۸به اعدام محکوم شد. وی در تیرماه سال ۹۵ از زندان سنندج به زندان گوهردشت تبعید شده بود.

سیدجمال سيد موسوی زندانی سیاسی عقیدتی اهل سنت از تاریخ 25مرداد 96 به بهانه اعزام به مراکز پزشکی از بند خارج شده و مدت هفت روز در انفرادیهای این زندان در حالی به‌سر برد که دژخیمان به او دست‌بند و پابند زده بودند و حتی لحظه‌ای باز نکردند. این اقدام غیرانسانی  موجب ایجاد بریدگی در نقاط مختلف بدن و خونریزی او شده بود.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/dc5dff6e-cbdd-4402-bd92-6aeb04ed767f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات