728 x 90

دخالتهای رژیم ایران در کشورهای منطقه خاورمیانه

اسکای نیوز
اسکای نیوز
گزارشی از اسکای نيوز: مقامهای رژیم ایران در این‌که بگویند در کشورهای دیگر دخالت می‌کنند تردیدی به خود راه نمی‌دهند. عناصر رژیم ایران در هر مناسبتی می‌گویند این رژیم تلاش می‌کند در کشورهای منطقه تحت نام اسلام دخالت کند.

رژیم ایران برای بی‌ثبات کردن و ناامن کردن کشورهای منطقه از هیچ چیزی فروگذار نمی‌کند. این رژیم بر اساس ایدئولوژی خاصی که دارد یک بار با سلاح و بار دیگر با پول هدفهای طمع کارانه خود در کشورهای منطقه را دنبال می‌کند.
برای صدور انقلاب! مرز کشورها را در می‌نوردد و از خطوط سرخ حاکمیت کشورها عبور می‌کند.

مرزهای این رژیم به عراق و شام و سواحل مدیترانه رسیده است. این جمله‌ای است که احمد علم‌الهدی نماینده خامنه‌ای به زبان آورده است. این فرد می‌گوید حضور رژیم ایران در عراق، صحرای شام و سواحل دریای مدیترانه حضوری خارج از قلمرو رژیم ایران نیست. این گفته اشاره به آن دارد که سپاه پاسداران و شبه‌نظامیان وابسته به رژیم ایران در نزدیکی معبر مرزی تاناف سوریه در مثلث مرزی میان اردن، سوریه و عراق هم حضور دارند.

رژیم ایران می‌خواهد مسیر زمینی میان تهران، بغداد، دمشق و بیروت و سواحل مدیترانه را حفاظت کند تا پروژه‌یی که این رژیم آن را هلال شیعی می‌نامد محقق شود.

گزارشهای مطبوعاتی اخیراً فاش ساخته‌اند که رژیم ایران در سواحل سوریه پایگاههای نظامی و کارگاههای ساخت موشک ساخته است. رژیم ایران هیچ راهی بجز جنگ‌افروزی در عراق و سوریه و یمن پیدا نکرده است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/58d5ccef-7ee8-4b28-9bb1-8b09e736997c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات