728 x 90

روزنامه حکومتی:۱۳۶‌هزار نفر از دانش‌آموزان در معرض خطر ابتلا به مصرف مواد مخدر هستند

گسترش اعتیاد در میان دانش آموزان
گسترش اعتیاد در میان دانش آموزان
بنا‌ به نوشته روزنامه حکومتی آرمان: «یک جامعه‌شناس مدعی شد که میزان مصرف مواد روانگردان و دخانیات در میان دانش‌آموزان ۱۳تا ۱۴‌درصد است. این اظهارات در حالی عنوان می‌شود که همواره بر سر راه ارائه آمار درست و دقیق آسیب‌هایی که دانش‌آموزان گرفتار آن هستند، موانعی وجود داشته است.

جدای از این‌که آمار‌گیری در این زمینه با روش‌های درست، دقیق و به‌روز انجام نمی‌شود، برخی مسئولان علاقه‌مند به کتمان واقعیتها در مورد این قشر هستند. این در حالی است که به اذعان کارشناسان اساس انجام هر طرح درست و کارگشا داشتن آمار دقیق و مستندات مشخص است.»

این روزنامه حکومتی افزود: «آبان سال گذشته، نادر منصور کیایی، مدیرکل دفتر پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی آموزش‌وپرورش عنوان کرد: ۱۳۶‌هزار نفر از دانش‌آموزان در معرض خطر ابتلا به مصرف موادمخدر هستند و از این میان سه‌هزار و ۶۰۰نفر حداقل یک بار مصرف‌کننده موادمخدر بوده‌اند.»

بیشتر بخوانید:
مواد مخدر: تأیید آن از طرف کارگزاران حکومتی

موسوی چلک می‌گوید که در زمینه توزیع و قاچاق مواد مخدر فعالیت می‌کنند، بیشتر نوجوانان و جوانان را هدف خود قرار می‌دهند، ولی راه‌حلی برای کمک به این قربانیان معصوم ارائه نمی‌دهد و تنها شیوه و راه کارهای متجاوزین به حقوق این محرومان را بیان می‌کند.
با این وجود گفته می‌شود آمار ۱۵درصدی دانش‌آموزان معتاد که اعلام می‌شود، میزان دانش‌آموزان مستعد و در معرض خطر ابتلاء به مواد مخدر است، و تنها نیم درصد از دانش‌آموزان واقعاً مواد مخدر را تجربه کرده‌اند ولی سکوت مسئولان آموزش و پرورش در برابر این موضوع، هم‌چنان ادامه دارد.
بودجه سالانه پیشگیری از اعتیاد دانش آموزان: نفری ۵۰۰تومان

محمدرضا آذرنیا در مورد رشد مواد مخدر گفت: ”نرخ شیوع اعتیاد در مدارس تهران ١، ٢‌درصد است و در این زمینه اقداماتی را آغاز کرده‌ایم“.
دبیر شورای قلابی هماهنگی مبارزه با مواد مخدر رژیم در استان تهران خبر داد: ”دانش‌آموزان معتاد به یک بیمارستان مخصوص فرستاده می‌شوند. با این حال آموزش و پرورشی‌ها هنوز هم اعتیاد دانش‌آموزان را تأیید نکرده‌اند تا مشکل به راه‌حل قطعی برسد“.

مواد مخدر در مدارس ایران
به گزارش خبرگزاری نیروی تروریستی قدس (تسنیم) روز 24مرداد 96 معاون بهزیستی استان لرستان در جلسه شورای هماهنگی به‌اصطلاح مبارزه با مواد مخدر استان گفت: «جمعیت قابل توجهی بیکار و معتاد در بخش کاکاوند دلفان وجود دارد».
وی بدون اشاره به عامل اصلی مشکلات در این استان که بی‌لیاقتی کارگزارن رژیم است افزود: «احتیاج به برنامه‌ریزی است».

وضعیت نابسامان آموزشی و پرورشی در ایران که نتیجه بلافصل سیاستهای مخرب رژیمی است که جز پرکردن جیب کارگزاران و عواملش هیچ برنامه‌یی ندارد و هر روز ضایعات آن را در سرتاسر ایران شاهد هستیم رژیم را به لبه پرتگاه کشانده است.

محمد بطحایی وزیر پیشنهادی آموزش‌ و پرورش آخوند روحانی اعتراف کرد: «ما با دریایی از مشکلات در آموزش و پرورش مواجه هستیم».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/90f3100c-634f-43c4-8c10-32001c2fbe4d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات