728 x 90

رئیس انجمن صنفی سنگبریهای اصفهان:‌ هم‌چنان در رکودیم ‎

رکود اقتصادی
رکود اقتصادی
رئیس انجمن صنفی سنگبریهای اصفهان با بیان این‌که بعد از برجام اتفاق جدیدی برای صادرات سنگ رخ نداد، گفت: رکود ساختمان بازار را متوقف کرده است، از آنجایی که صادرات نیز متوقف است هر دو مورد دست به دست هم داده تا اوضاع را اینگونه رقم بزند.

خبرگزاری سپاه پاسداران موسوم به تسنیم ۳۰مرداد ۹۶ به‌نقل از رضا احمدی افزود: وضعیت صنف سنگبریهای اصفهان هم‌چون گذشته نامناسب است و روز به روز شرایط این صنف بدتر نیز می‌شود.

وی ادامه داد: واحدهایی که به‌دلیل مشکلات و مسائل مرتبط با رکود تعطیل و یا هم‌چنان غیرفعال هستند. سایر واحدها نیز با ظرفیت کمتر و به شکل نیمه تعطیل کار می‌کنند.

وی با بیان این‌که کار در صنعت سنگ گویا قفل شده است، تصریح کرد: مهمترین مشکل رکود ساختمان است که بازار را متوقف کرده است، از آنجایی که صادرات نیز متوقف است هر دو مورد دست به دست هم داده تا اوضاع را اینگونه رقم بزند، بعد از برجام هیچ اتفاقی نیفتاده است.

بیشتر بخوانید:
 
عضو مجلس ارتجاع:‌ مردم در وضعیت رکود اقتصادی تحمل تورم را ندارند

نادر قاضی‌پور عضو مجلس ارتجاع، آخوند روحانی را به‌دلیل وضعیت وخیم اقتصادی مورد حمله قرار داد و گفت:‌ «مردم با مشکلات عدیده‌ای مواجه هستند؛ از مشکلات اقتصادی تا مشکلات اجتماعی که باید همه آنها مورد توجه کابینه دوازدهم باشد. مشکل رکود، مسأله نگران کننده‌ای برای مردم شده و مردم حق دارند نسبت به رکودی که در زندگی اقتصادی آنها شکل گرفته، نگران باشند. افزایش قیمت برخی کالاهای اساسی نیز از دیگر نگرانی‌های مردم است چرا که مردم در وضعیت اقتصادی نابسامان و رکود اقتصادی، تحمل تورم را ندارند».

نماینده مجلس رژیم: رکود بی‌سابقه، باعث دامن زدن به موج بیکاری شده است

روز 9مرداد 96یک کارگزار رژیم از باند خامنه‌ای به‌نام محمد ناظمی اردکانی، در یک جدال باندی، اذعان کرد که بر رکود بی‌سابقه اقتصادی و نقدینگی کشور تا الآن سرپوش گذاشته می‌شد.
وی گفت: «در دولت یازدهم نیز سد کردن یا فریز کردن نقدینگی کشور که امروز بالغ بر ۱۳۰۰هزار میلیارد تومان است نشان می‌دهد رکود بی‌سابقه اقتصادی حاکم شده و واحدهای تولیدی یکی پس از دیگری تعطیل و گردش فعالیتهای اقتصادی متوقف یا به کندی صورت می‌گیرد».
محمد ناظمی اردکانی افزود: «رکود بی‌سابقه‌یی که شکل گرفته، باعث دامن زدن به موج بیکاری شده و طبیعتاً تبعات منفی و ناهنجاریهای اجتماعی زیادی را به وجود آورده است».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/dbacccb1-9b2b-473b-997e-cc4e945e7329"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات