728 x 90

مایک پنس: ونزوئلا تهدیدی برای آمریکا

مایک پنس
مایک پنس
مایک پنس معاون دونالد ترامپ هشدار داد تشکیل مجلس مؤسسان توسط نیکولاس مادورو برای تسهیل سلطه دیکتاتوری است. صدها زندانی سیاسی وجود دارند، بیش از 130شهروند ونزوئلا در حرکات اعتراضی علیه این رژیم جانشان را از دست داده‌اند.

مایک پنس 27مرداد 96 می‌گوید:‌ رئیس‌جمهور دونالد ترامپ گفته است ما نمی‌ایستیم تماشا کنیم تا این دیکتاتوری سقوط کند. مهم است بدانیم که یک دولت شکست خورده در ونزوئلا امنیت و رفاه کل این نیمکره و مردم آمریکا را تهدید می‌کند. یک دولت شکست خورده درونزوئلا منبع تردد خلافکاران از مرز جنوبی به داخل آمریکا می‌شود تا خانواده‌ها را قربانی کنند یا مهاجرت غیرقانونی را ایجاد کنند و مقررات مرزهای ما و اقتصاد ما را نقض کنند.

بنابراین رئیس‌جمهور دونالد ترامپ مرا برای دادن پیام محبت به اینجا فرستاده است محبت به خانواده‌هایی که دارند از ونزوئلا کوچ می‌کنند ما با آنها هستیم تا دموکراسی درونزوئلا را برقرار کنیم.

هم‌چنین پیام ما قاطعیت است. ما مطلقاً مصمم هستیم از تمام وزن اقتصادی و دیپلوماتیک خود استفاده کنیم تا ایجاد دموکراسی درونزوئلا را ببینیم.

فاکس نیوز:‌ منظورتان تغییر رژیم درونزوئلا نیست؟ پیشنهاد آمریکا چیست؟

مایک پنس:‌ ... پیام رئیس‌جمهور این است که این رژیم همین الآن تغییر را تجربه می‌کند. آنچه ما شاهد هستیم این است که ونزوئلا دارد در دیکتاتوری فرو می‌رود..

انتخابات و این مجلس به‌اصطلاح قانون اساسی و برکناری دادستان کل هم نشان داده است که رژیم مادورو تلاش دارد چارچوبها و قوانین و در نهایت قانون اساسی را تغییر دهد و این برای آمریکا و متحدان ما غیرقابل قبول است. اخیراً 12کشور آمریکای لاتین یکصدا از سلطه دیکتاتوری بر ونزوئلا ابراز نگرانی کردند.

همان‌طور که رئیس‌جمهور گفته است ما گزینه‌های زیادی در رابطه با ونزوئلا داریم تا مردم ونزوئلا به دموکراسی دست یابند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e5c77225-8326-4c79-931a-530445dd5c6a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات