728 x 90

افشاگری حجاج ایرانی علیه تبلیغات منفی رژیم آخوندی

حجاج ایرانی تبلیغات رژیم آخوندی را افشا میکنند
حجاج ایرانی تبلیغات رژیم آخوندی را افشا میکنند
تعدادی از زائران ایرانی که به‌منظور ادای مناسک حج وارد خاک عربستان سعودی شدند از نحوه استقبال این کشور از آنها ابراز خوشحالی کردند. آنها گفتند به‌محض این‌که وارد سرزمینهای مقدس در عربستان سعودی شدند نگرانی و تصورات اشتباهی که داشتند از بین رفت. این نگرانی ناشی از تبلیغات منفی رژیم ایران بود. گزارشی از العربیه 27مرداد 96:
یک خانم: من محبیان هستم. استقبال از ما بسیار خوب بود. در سطح برجسته‌ای از ما استقبال شد. قبل از سفر نگران بودیم ولی متوجه شدیم که این نگرانی اساساً دلیلی نداشته است. از تمامی مسؤلان سعودی تشکر می‌کنیم.

یک خانم دیگر: در ایران زنان را می‌ترساندند و می‌گفتند در این کشور هیچ امنیتی وجود ندارد. ولی وقتی که به اینجا رسیدیم عکس این را دیدیم. همه چیز خوب است.

یک مرد: خدا را شکر که مرا موفق کرد امسال وارد مناسک حج شوم. همه چیز تا این لحظه خوب بود. امیدوارم که مسلمانان با همین شیوه ادامه بدهند، متحد باشند و قلب هایشان با هم باشد.

یک خانم: بعد از این‌که به اینجا رسیدیم دیدیم که هر چیزی که حدس می‌زدیم درست نبوده، با گل از ما استقبال کردند. همه چیز عالی است. نمی‌توانم واقعیت اینجا را بیان کنم. همه برنامه‌ها از پیش آماده شده بود.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/cb7a2f05-18fc-4eab-8310-d5506894cfd3"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات