728 x 90

فراخوان برای پیوستن به جنبش دادخواهی قتل‌عام ۶۷

جنبش دادخواهی قتل عام 67 و محاکمه خامنه‌ای و دیگرمسئولان قتل عام 30000 زندانی سیاسی
جنبش دادخواهی قتل عام 67 و محاکمه خامنه‌ای و دیگرمسئولان قتل عام 30000 زندانی سیاسی
خانواده شهیدان و زندانیان سیاسی با صدور اطلاعیه‌یی، برای پیوستن به جنبش دادخواهی قتل‌عام 67و محاکمه خامنه‌ای و دیگر مسئولان قتل‌عام 30000زندانی سیاسی به‌خاطر جنایت علیه بشریت فراخوان دادند. در این اطلاعیه آمده است:
در حالی 29مین سال قتل‌عام زندانیان مجاهد و مبارز، را گرامی می‌داریم که در یک‌سال گذشته جوشش خون آن جاودانه‌فروغ ها که قهرمانانه بر عهد خود با خدا و خلق وفا کردند بیش‌از‌پیش گریبان دیکتاتوری دینی حاکم بر ایران را گرفت، جنبش دادخواهی شهیدان فراگیر شد و مهندسی خامنه‌ای در نمایش انتخابات را در هم شکست، شقه درونی رژیم را تعمیق کرد و سرنگونی محتوم نظام منحوس ولایت‌فقیه را نزدیکتر کرد و اشرف‌نشانها بیش‌از‌پیش پیام این شهیدان را به سراسر جهان رساندند.
 
قتل عام 67- رساندن پیام قتل عام سال 67
 قتل عام 67- رساندن پیام قتل عام سال 67

خانواده‌های شهیدان و زندانیان سیاسی در این اطلاعیه می‌افزایند:
امروز نسلی که در زمان قتل‌عام 1367بدنیا نیامده، یا در دوران کودکی به‌سر می‌بردند، در پیشاپیش جنبش دادخواهی، خونخواه آن شهیدان است و این همان حقیقتی است که فاشیسم دینی حاکم بر میهن‌مان را شدیداً به وحشت انداخته است، به‌نحوی که خامنه‌ای به این حقیقت اعتراف کرده و می‌گوید دهه 60مظلوم واقع شده و جای شهید و جلاد عوض شده است.

 

قتل عام سال 67- شهیدان قتل عام شده
قتل عام سال 67- شهیدان قتل عام شده

در یک‌سال گذشته بالا گرفتن جنبش دادخواهی شهیدان به مطالبه عمومی مردم و به‌ویژه جوانان تبدیل شد، به‌نحوی که رئیس‌جمهور رژیم هم ناگزیر اذعان کرد که در 38سال گذشته آخوندها با اعدام و زندان حکومت کرده‌اند.

خانواده شهیدان و زندانیان سیاسی با یادآوری شرایط آسیب‌پذیر رژیم به‌خاطر ضرباتی که در صحنه داخلی و بین‌المللی دریافت کرده خطاب به هموطنان، جوانان مجاهد و مبارز و اشرف‌نشانها در سراسر جهان می‌افزایند:
از آنجا که پیوستن به جنبش دادخواهی یک وظیفه ملی، میهنی و انقلابی و یک گام بزرگ در راستای تحقق آزادی و حاکمیت مردم است، لذا از همه شما می‌خواهیم:
اسامی و مشخصات و عکسهای شهیدان را در هر شهر و محله‌ای که هستید اعلام کرده، بدیوارها نصب کنید و در شبکه اجتماعی به اطلاع عموم برسانید. معرفی هر یک از این شهیدان یک ضربه بزرگ به خامنه‌ای و نظام منحوس ولایت‌فقیه است.

آدرس مزار شهیدان و هم‌چنین گورهای جمعی آنها را کشف کرده؛ از آنها عکس و فیلم تهیه کنید و از هر طریق ممکن به دست مجاهدین و مقاومت ایران برسانید.

 

قتل عام سال 67 - نسل بعد از سال 67 و مسئولیت آن
قتل عام سال 67 - نسل بعد از سال 67 و مسئولیت آن

اسامی و مشخصات دست‌اندرکاران این جنایت بزرگ را کشف و افشاء کنید. صدها تن از دژخیمان رژیم در تهران و دهها شهرستان، فتوای خمینی خون‌آشام را به اجرا در آورده‌اند. آنها امروز عمدتاً در دستگاههای اطلاعاتی و سیاسی و قضایی در مصدر امور هستند یا در خبرگان و مجلس ارتجاع جاخوش کرده‌اند.

اسامی شهیدان، آدرس مزار شهیدان یا گورهای دستجمعی و هم‌چنین اسامی دژخیمان را به دفاتر مجاهدین و شورای ملی مقاومت برسانید.

از هر کسی که ذره‌یی شرافت و انسانیت دارد، کمترین بویی از اسلام برده است بخواهید فتوای شیطانی خمینی و این جنایت بزرگ علیه بشریت را علناً محکوم کند و به این ترتیب صف خود را از فاشیسم دینی حاکم بر ایران جدا کند.

با نامه‌نگاری به دبیرکل، شورای حقوق‌بشر، کمیسر حقوق‌بشر و گزارشگر ویژه ملل‌متحد در مورد وضعیت حقوق‌بشر در ایران و هم‌چنین با نامه‌نگاری به دولتهای اروپایی و آمریکا و سفارتها و یا دفاتر حفاظت منافع آنها و به سازمانهای مدافع حقوق‌بشر در این کشورها و در صورت امکان با مراجعه به این مراجع از آنها بخواهید:
از رژیم آخوندی بخواهند نام شهیدان و محل دفن آنها را اعلام کند.

‌ روابط اقتصادی و سیاسی با فاشیسم دینی حاکم بر ایران را به توقف اعدام مشروط کنند.
 
قتل عام 67 - مسئولین جنایتکار رژیم آخوندی قتل عام 67
قتل عام 67 - مسئولین جنایتکار رژیم آخوندی قتل عام 67

خواستار یک تحقیقات بین‌المللی درباره قتل‌عام 1367 و فراهم کردن ترتیبات ضروری برای محاکمه مسئولان این جنایت توسط کمیسر عالی و شورای حقوق‌بشر و شورای امنیت ملل‌متحد شوید.

پا به پای تلاشهای فوق بسیج همه‌جانبه برای مطلع کردن افکار عمومی از طریق رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی درباره قتل‌عام 1367 از وظایف مبرم همه ایرانیان آزاده و شریف است.

در هر شهر و محله و دانشگاه و مدرسه و یا کارخانه‌یی که می‌توانید کمیته دادخواهی شهیدان قتل‌عام 1367 را تشکیل دهید و خاطره شهیدان را گرامی بدارید و مزار آنان را گلباران کنید.

در هر شهر و محلی که می‌توانید به دیدار خانواده و مادران شهیدان بروید و با نصب عکس شهیدان و دست نوشته‌هایی در گرامیداشت یاد شهیدان قتل‌عام 1367 پیام آنان را به هر کوچه و محله و خانه‌یی ببرید.
 
 
قتل عام سال 67- رساندن پیام شهیدان قتل عام سال 67
قتل عام سال 67- رساندن پیام شهیدان قتل عام سال 67

در خارج کشور در هر کجا که می‌توانید و به‌خصوص در پایتختهای کشورهای اروپایی و آمریکای شمالی و هم‌چنین در نیویورک و ژنو مقرهای ملل متحد، تجمع و تظاهرات و نمایشگاه و... به‌راه انداخته و جنایات فاشیسم دینی حاکم بر ایران را افشا نمایید و خواستار مواخذه رژیم آخوندی به‌خاطر 38سال جنایت علیه بشریت، به‌خصوص قتل‌عام 30هزار زندانی سیاسی بشوید

مرگ بر اصل ولایت‌فقیه، پیش بسوی محاکمه سردمداران رژیم آخوندی

سلام بر آزادی درود بر رجوی
خانواده شهیدان و زندانیان سیاسی
24مرداد 1396
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ba8bf408-ea7b-48c3-aa85-ed5ddf1778fb"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات