728 x 90

نماینده مجلس رژیم ظریف را «آقای برجام» خطاب کرد

ابطحی نماینده مجلس ارتجاع ظریف را به تمسخر گرفت
ابطحی نماینده مجلس ارتجاع ظریف را به تمسخر گرفت
در بحبوبه آشفته‌بازار مجلس رژیم برای انتخاب وزرای کابینه روحانی، محمدجواد ابطحی نماینده خمینی شهر، هنگامی که در مخالفت با محمدجواد ظریف وزیر پیشنهادی روحانی برای وزارت‌خارجه صحبت می‌کرد با تمسخر وی را «آقای برجام» خطاب کرد که موجب خنده و دست زدنهای نمایندگان شد.

سایتهای حکومتی ۲۵مرداد ۹۶ نوشتند: جواد ابطحی در مخالفت با ظریف پشت تریبون رفت. او زمانی که می‌خواست ظریف را مورد خطاب خود قرار دهد، به جای «آقای ظریف»، گفت: «آقای برجام!» این مغالطه کلامی موجب خنده ظریف و سایر نمایندگان شد.

این نماینده مخالف ظریف، در بخش دیگری از نطقش اضافه کرد: «در همین دولت باید تیم دیگری در وزارت‌خارجه کار را ادامه دهد و به قول قوام، 'سیاست را مرد دیگری آمد'. ابطحی آمد!». این‌که او یکباره خودش را به‌عنوان گزینه پیشنهادی وزارت امور خارجه معرفی کند، منجر به خنده نمایندگان شد.

ابطحی (نماینده مجلس رژیم) در بخش پایانی صحبت‎هایش نیز شعری طعنه آمیز خطاب به ظریف خواند.

بیشتر بخوانید:

قاضی‌پور عضو مجلس ارتجاع: سرورهای تلگرام کجاست، دیده نمی‌شود و ما نمی‌بینیم؟


نادر قاضی‌پور عضو مجلس ارتجاع در یک جنگ و جدال باندی در مخالفت با وزیر پیشنهادی ارتباطات آخوند روحانی گفت: «به شما پدر تلگرام می‌گویند، گفته شده سرورهای تلگرام به ایران آمده، این سرورها کجاست که دیده نمی‌شود و ما آنها را نمی‌بینیم».

وی روز سه‌شنبه 24مرداد 96 در حالیکه زیرآب تحصیلات وزیر ارتباطات را می‌زد گفت: «تعداد زیادی فارغ‌التحصیل و دکترا در حوزه ارتباطات داریم، لیسانس قدرت چه کاری می‌تواند انجام دهد؟»

قاضی‌پور با یادآوری وجود ضعف دانش و فناوری در رژیم آخوندی گفت: «مدیرعامل تلگرام یک روسی صهیونیستی و فراری از روسیه است، آقای جهرمی! پس از رایزنی شما با این سرویس، هر روز ادبیات مدیر تلگرام علیه جمهوری اسلامی ایران بی‌ادبانه‌تر شده است، بنابراین لازم است مسئولان قضایی و امنیتی به این موضوع ورود کنند».

نگرانی آخوند روحانی از تحریمها در مجلس ارتجاع

آخوند روحانی صبح امروز 24مرداد 96 در جلسه بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی طی سخنانی در مجلس ارتجاع وحشت خود را از تحریمها نشان داد و به تهدید پرداخت و گفت: آنها که تلاش می‌کنند مجدداً با زبان تحریم و تهدید بازگردند، زندانی اوهام گذشته خود هستند و با دشمن تراشی و هراس افکنی تنها خود را از مزایای صلح محروم می‌کنند.
کسانی که در ماههای اخیر از پاره کردن برجام سخن می‌گفتن اخیراً به توصیه برخی مشاوران خود که چنین اقدامی را باعث انزوای آمریکا در صحنه جهانی می‌دانند ایران را به نقض روح برجام متهم می‌کنند دولتمردان جدید آمریکا باید بدانند که تجربه شکست خورده تحریم و تحمیل، دولتهای گذشته‌شان را در نهایت به پای میز مذاکره کشاند و اگر مایل باشند به آن تجربه‌ها برگردند یقینا ایران در مدت زمانی کوتاه نه در مقیاس هفته و ماه بلکه در مقیاس ساعت و روز شرایطی بسیار پیشرفته‌تر از زمان شروع مذاکرات باز خواهد گشت.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/3830eb4d-848d-4a9f-a00d-d35b6520601f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات