728 x 90

افزایش تدریجی قیمت سکه و دلار در بازار ایران

افزایش قیمت سکه و دلار
افزایش قیمت سکه و دلار
سکه تمام طرح جدید با افزایش ۶۰۰۰تومانی یک میلیون و ۲۱۹هزار تومان قیمت دارد. دلار آمریکا نیز با افزایش چهار تومانی ۳۸۱۷تومان عرضه می‌شود.

خبرگزاری حکومتی ایسنا روز چهارشنبه 25مرداد 96 با یادآوری افزایش قیمت ارز در بازار و صرافی‌ها نوشت: «در بازار سکه، نیم سکه با افزایش ۷۰۰تومانی، ۶۳۳هزار و ۷۰۰تومان، دلار آمریکا نیز با افزایش چهار تومانی ۳۸۱۷تومان و هم‌چنین در بازار طلا، هر گرم طلای ۱۸عیار با اندکی افزایش ۱۱۷هزار و ۷۹۵تومان عرضه می‌شود معامله می‌شوند».

بیشتربخوانید:
محمدرضا سبزعلیپور رئیس مرکز تجارت جهانی ایران و رئیس شورای سیاست‌گذاری اقتصاد مقاومتی و بخش خصوصی، در مورد عواقب تاثیرات تحریمهای وضع شده آمریکا گفت: «از نظر روحی و روانی تأثیرات منفی بر روحیه فعالان اقتصادی ایران و حتی خارجیان مشتاق به همکاری با (رژیم) ایران خواهد گذاشت. هم‌چنین تصویب قانون S.۷۲۲ تأثیر بدی بر بازار ارز ایران دارد و اجرای این قانون، نرخ ارز را در بازار آزاد تا حدودی بالاتر خواهد برد».

وی همیچنین اضافه کرد: «تأثیرات روانی آن روی بازار است. برای مثال همین چند روز باز هم قیمت دلار بالاتر رفته و از ۳۸۰۰تومان در هر دلار عبور کرد. بازار بورس هم شاهد افت ۸۸واحدی شاخصها بود. اما کارکرد و تأثیر این تحریمها بیشتر از این‌که کوتاه‌مدت باشد، درازمدت است».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/45e600af-1f82-41f9-849b-6a8e01bda70e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات