728 x 90

واکنشهای هراس‌آلود رژیم در رسانه‌های حکومتی: ملاقات هیأت سناتورهای آمریکایی

وحشت  نظام از دیدار هیئتی از سنای آمریکا با مریم رجوی در آلبانی
وحشت نظام از دیدار هیئتی از سنای آمریکا با مریم رجوی در آلبانی
سایت تابناک وابسته به پاسدار محسن رضایی- 22مرداد:
سناتورهای آمریکایی و مریم رجوی روز گذشته در ادامه اقدامات ضدنظام خود با یکدیگر در آلبانی ملاقات کردند و در مورد راه‌حلهای ایجاد بی‌ثباتی در ایران بحث و گفتگو کردند. سازمان مجاهدین در بیانیه‌یی که در این مورد منتشر کرده می‌گوید در این دیدار در مورد آنچه «راه‌حل‌های پایان دادن به بحران منطقه و تغییر دموکراتیک در ایران» توصیف شده، گفتگو شده‌ است.

خبرگزاری حکومتی آنا- 22مرداد:
سازمان مجاهدین در زمینه دیدار با سناتورهای جمهوریخواه بیانه‌ای منتشر کرد که حاوی تلاش سازمان برای مطرح کردن خود به‌عنوان یک جریان صلح‌طلب اپوزيسیون است! جالب‌تر این‌که در این دیدار مریم رجوی از سناتورهای آمریکایی به‌خاطر مواضع قاطع آنها در قبال و تصویب تحریمهای جدید علیه سپاه و مقامات نظام ایران به‌خاطر نقض حقوق‌بشر، پروژه‌های موشکی و صدور تروریسم، تقدیر کرد.

سایت حکومتی جام نیوز-22مرداد‌:
آمریکایی‌ها طی ماههای اخیر بر لفاظی درباره پروژه براندازی در ایران افزوده و برای تحقق این آرزو دست به دامان سازمان مجاهدین شده‌اند.
در همین راستا روز گذشته گروهی از سناتورهای ارشد آمریکایی با مریم رجوی در آلبانی دیدار کردند. هافینگتون پست با اشاره به تاثیر منفی این اقدام بر تحولات سیاسی بین (رژیم) ایران و آمریکا نوشت: در حالیکه ماه آگوست معمولاً زمان مثبتی برای مسائل سیاسی قلمداد می‌شود، اما در مورد (رژیم) ایران و طیف گسترده تحولات بین‌المللی پیرامون این کشور مسأله کاملاً برعکس است. در همین حال، نشریه آمریکایی فوربس  نیز به بررسی سیاست مداخله‌جویانه دولت ترامپ در قبال (رژیم) ایران و اظهارات مقامات کاخ سفید درباره تغییر حکومت تهران پرداخته است.
به نوشته فوربس، برخی تحلیلگران و سیاستمداران آمریکایی طرفدار چنین مسیری هستند.
این نشریه آمریکایی نوشته، سیاست تغییر حکومت ایران سال هاست که در دستور کار مجاهدین خلق قرار دارد.
فوربس نوشت: بسیاری بر این باورند که فشارهای دیپلوماتیک و تحریمهای جدید کاخ سفید و کنگره با هدف تغییر حکومت در ایران انجام شده است.

تلویزیون حکومتی: ملاقات هیأت سناتورهای آمریکایی با دشمنان قسم خورده نظام

تلویزیون رژیم – 22مرداد 96: هیأتی از سناتورهای آمریکایی برای همنشینی با دشمنان قسم خورده جمهوری اسلامی به آلبانی رفتند تا در ملاقات در جریان آخرین اقدامات ضدایرانی منافقین قرار بگیرند. سناتور آمریکایی روی بلاند که رئیس این هیأت آمریکایی بود نقش برجسته‌ای در انتقال منافقین از عراق به آلبانی داشت.

تلویزیون شبکه یک رژیم – 22مرداد: هیأتی سه نفره از سنای آمریکا در سفر به پایتخت آلبانی با سرکرده گروهک تروریستی منافقین دیدار کرد. در این دیدار روی بلاند نایب رئیس کنفرانس جمهوری‌خواهان در سنای آمریکا، جان کورنین عضو کمیته مالی و تام پیلین از اعضای سرویسهای نیروهای مسلح آمریکا حضور داشتند. بلاند خطاب به رجوی جابه‌جایی ایمن منافقین از عراق به آلبانی را تبریک گفت آرزوی موفقیت کرد. پارسال منافقین از اشرف در عراق به تیرانا در آلبانی منتقل شدند. در این جابه‌جایی بلاند نقش مهمی داشت.

روزنامه‌های حکومتی: افزایش دیدار میان سناتورهای آمریکایی و مجاهدین خلق در راستای ایجاد چالشهای امنیتی جدید در مقابل نظام بوده است.

روزنامه حکومتی اعتماد- 23مرداد‌:
پشت‌پرده دیدار سناتورهای آمریکایی با مریم رجوی چیست؟
سطح تماس مقامهای متفاوت آمریکایی از سناتورها تا قانونگذاران مجلس نمایندگان با سازمان مجاهدین نیز افزایش فاحش و چشمگیری پیدا کرده است. به گزارش تابناک، پس از آن‌که در اجلاس سالانه مجاهدین در پاریس، مقاماتی از آمریکا حضور پیدا کردند، روز شنبه نیز سه تـن از سناتورهای ایالات متحده به محل حضور شماری از اعضای سازمان در تیرانا، پایتخت آلبانی رفته و با مریم رجوی، رهبر ارشد این سازمان دیدار کردند.
ناظران بر این باورند افزایش دیدار میان سناتورهای آمریکایی و مجاهدین خلق در راستای ایجاد بی‌ثباتی در ایران و ایجاد چالشهای امنیتی جدید در مقابل (رژیم) ایران بوده است. برخی تحلیلگران نیز بر این باورند که جلسات میان مقامات آمریکایی و اعضای ارشد مجاهدین در راستای تقویت فشارهای آمریکا علیه ایران در صحنه بین‌المللی است.

کیهان خامنه ای- 23مرداد:
واشینگتن دست به دامان (سازمان مجاهدین) شد.
سناتورهای آمریکایی با (مریم رجوی) و تنی چند از دیگر اعضای این گروه در آلبانی دیدار و گفتگو کردند... ایران فوکوس نیز در انعکاس این خبر تیتر زد: سناتورهای آمریکایی و مریم رجوی، ... در تیرانا دیدار کردند.
سناتورهای آمریکایی هم‌چنان ابراز امیدواری کرده‌اند که اعضای (سازمان مجاهدین خلق ایران) در آنچه «تلاش برای ایجاد دموکراسی و حقوق‌بشر در ایران» خوانده شده، موفق باشند!...

تابناک سایت پاسدار رضایی: در پی امضای طرح تحریم مصوبه‌ی سنای آمریکا علیه (رژیم) ایران از سوی دونالد ترامپ، سه تـن از سناتورهای این مجلس در تیرانا با مریم رجوی دیدار و درباره 'مسایل منطقه'گفتگو کردند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/cb25db1e-c25c-4b9d-8caa-a6049b31282c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات