728 x 90

خودسوزی اعتراضی در مقابل شهرداری منطقه ۱۶تهران

خودسوزی
خودسوزی
ساعت 14 ظهر روز سه‌شنبه 24مرداد 96یک پیمانکار شهرداری در اعتراض به پرداخت نشدن مطالباتش در مقابل در اتاق رئیس مالی شهرداری منطقه ۱۶تهران اقدام به خودسوزی کرد. وی که حالش وخیم گزارش شده در بیمارستان بستری است.

بنا‌ به گزارشهای منتشر شده وی ظهر روز سه‌شنبه بعد این‌که رئیس مالی شهرداری به او گفت برای دریافت مطالباتش باز هم باید صبر کند، خود را به آتش کشید.

خاطرنشان می‌شود این سومین خودسوزی در یک‌سال اخیر در ساختمانهای شهرداری تهران است. روز شنبه این هفته نیز یک پیمانکار شهرداری در قم، اقدام به خودسوزی کرد و متأسفانه روز یکشنبه به‌دلیل شدت جراحات وارده جان باخت.

بنا‌ به گزارشهای منتشر شده این پیمانکار شهرداری چند ماهی بود که برای دریافت پول به رئیس مالی مراجعه می‌کرد و هر بار که از اتاق رئیس بیرون می‌آمد مطالباتش را دریافت نکرده بود. او که امروز صبح برای آخرین بار پیگیر پولش شد به او گفتند که ظهر طلبت را پرداخت خواهیم کرد که او دوباره ظهر مراجعه کرد ولی به وی گفتند فعلاً نمی‌توانند به او مطالباتش را بدهند که این مرد خشمگین شد و خود را سوزاند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/40dc75d2-5a5c-48a6-846b-826aa12d947b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات