728 x 90

گرد و خاک دوباره در خوزستان

شدت گرد و خاک در اهواز
شدت گرد و خاک در اهواز
گرد و خاک همراه با وزش باد نسبتاً شدید روز 24مرداد 96، هوای استان خوزستان را فرا خواهد گرفت.

خبرگزاری نیروی تروریستی قدس (تسنیم) روز 23مرداد 96 نوشت: «در گرما و شرجی هوا پدیده گرد و خاک در هوای استان خوزستان از صبح امروز آغاز شده و شهرهای مختلف را در پنجاه و چهارمین روز از فصل تابستان فرا گرفت. گرد و خاک به حدی است که دید افقی را تا حدود زیادی کاهش داد و مشکلاتی نیز برای شهروندان به‌وجود آورد».

هم‌چنین از عصر امروز شهرهای دیگر استان خوزستان از جمله کوت عبدالله و بهبهان نیز با افزایش گرد و خاک مواجه بودند.

بیشتر بخوانید:
 

گرد و خاک: اهواز مرکز استان خوزستان آلوده‌ترین کیفیت هوا

بر اساس گزارشهای مرکز کنترل و پایش محیط‌‌ زیست رژیم دوشنبه ۲۲خرداد، شاخصهای ذرات معلق کمتر از ۲.۵میکرون و آلاینده‌های جوی در مرکز استان خوزستان (اهواز) بیشتر از حد انتظار وجود داشته و به همین اساس اهواز با شاخص 106 در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار گرفت.

گرد و خاک آب و برق اهواز را قطع کرد


بر اساس اعلام شهروندان (10خرداد 96)، برق نقاط مختلفی از شهر اهواز از جمله شهرک آغاجری، کوی منابع طبیعی، آسیه‌آباد و کوی مندلی امروز قطع شد.

هم‌چنین قطعی برق در کیان‌پارس، کیان‌آباد، کیان‌شهر، زیتون کارمندی، صد دستگاه، کوی ترابری، کوی رمضان، کوی شهید باهنر، شهرک ملی حفاری و امانیه نیز رخ داده و روزه‌داران اهوازی را با مشکل مواجه کرد. اهالی کوی ملت، فرهنگ‌شهر، شهرک شاهد و شهرک الهیه اهواز نیز امروز شاهد قطع برق بودند. سرعت باد در آبادان و اهواز به‌طور متوسط به ۵۰کیلومتر و در ماهشهر به ۶۰کیلومتر بر ساعت رسید.
بر اثر بروز پدیده گرد و خاک، آب برخی از نقاط اهواز نیز قطع شد. قطع آب در مناطقی هم‌چون کوی مندلی، صد دستگاه، کوی ترابری و کوی شهید باهنر شهروندان اهوازی را با مشکل مواجه کرد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/848894d7-8ad9-4888-a7d7-0ec66fdc22be"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات