728 x 90

روزنامه جهان صنعت: به اجبار رانده شدن وزیر دادگستری (آخوند پورمحمدی عامل قتل‌عام ۶۷)

شماری از  قتل عام شدگان سال 67
شماری از قتل عام شدگان سال 67
روزنامه جهان صنعت در سرمقاله خود درباره برکناری ناگزیر آخوند جلاد، پورمحمدی، عضو کمیسیون مرگ در جریان قتل‌عام زندانیان سیاسی در تابستان 67، از کابینه دور دوم روحانی، نوشت: «دو اتفاق قابل بحث و تأمل در واقع واجد پیامدهای اجتماعی و اجرایی دیگر هم رخ داده است؛ رفتن یا به اجبار رانده شدن وزیر دادگستری و دیگری انتخاب یا اجبار به ماندن وزیر کشور است که هر دو از چالشهای روحانی پیش از انتخابات و پس از آن به حساب می‌آمد که... اولی از جنبه اجتماعی و روحی و روانی در جامعه می‌تواند مثبت تلقی شود...»

پس از بالا گرفتن کارزار دادخواهی، خون شهیدان قتل‌عام 67، آخوند جلاد پورمحمدی ناگزیر به اعتراف صریح شد و گفت، به ارتکاب این جنایت علیه بشریت افتخار می‌کند.

رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت در پیامی به تظاهرات هموطنانمان در آلمان درباره اعتراف ناگزیر این آخوند جلاد گفت:
مریم رجوی: و حرف وزیر دادگستری دولت روحانی، دژخیم پورمحمدی این است که ما:‌ «افتخار می‌کنیم دستور خدا را درباره منافقین اجرا کردیم».

پس خوشا پایداری مجاهدین، خوشا ایستادگی مردم ایران، زیرا آخوندها را به‌چنان ذلتی کشانده‌اند که به‌زبان خود می‌گویند افتخارشان کشتار و خونریزی است. اما مردم ما در این اعتراف ننگین، آغاز فرو ریختن نظام ولایت فقیه را می‌بینند و چنین خواهد شد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/2bc3585c-2ebb-4382-a676-5a0d3b5c95e7"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات