728 x 90

تدارک پنتاگون برای مقابله با تهدید روسیه در اروپا

مانور مشترک  آمریکا اروپا
مانور مشترک آمریکا اروپا
با افزایش تنش با روسیه، ارتش آمریکا دوباره خود را برای جنگ احتمالی در اروپای شرقی سامان می‌دهد.

تلویزیون فاکس‌ نیوز 20مرداد 96: استراتژی جدید جنگی در خلال مانورهای رزمی نیروهای مسلح آمریکا و 21کشور متحد اروپایی به نمایش گذاشته شد.
مانور رزمی آموزشی در سراسر رومانی، مجارستان و بلغارستان با شرکت 25000نیرو به اجرا در آمد.

این واحدها بر روی سناریوهای واقعی رزمی با هم کار کرده و آموزش گرفتند تا آنها را برای پاسخگویی به هر تهدید امنیتی که در این قاره ظاهر شود آماده کند.
بازدارندگی، عنصر اصلی آن مانورها بود که نشان داد آمریکا می‌تواند در کنار شرکای اروپایی خود به‌عنوان یک نیروی رزمنده متحد بایستد.

فراتر از آن این‌که آمریکا و متحدان اروپایی او مراکز فرماندهی در لهستان و رومانی ایجاد می‌کنند و آماده می‌شوند تا هزاران نیروی آماده را در این قاره به‌عنوان عاملی بازدارنده در برابر تجاوز روسیه حفظ کنند.

ارتش آمریکا هم‌چنین تجهیزاتی را که در افغانستان و عراق استفاده کرده بود مجدداً آماده مأموریت می‌کند. از جمله رنگ سبز تیره تانکها را تبدیل به رنگ عوارض زمین اروپا می‌کند.

به گفته نیویورک تایمز افسران ارتش آمریکا از کارتهای تصویری برای فراگیری توانمندیهای ارتش روسیه استفاده می‌کنند. درست همان کاری که در نسل‌های پیشین با نیروهای روسی در خلال جنگ سرد انجام می‌دادند.

افسران اطلاعاتی آمریکا نیز چشم بر عملیات ارتش روسیه در کریمه و اوکراین شرقی و سوریه دارند تا دیدی تازه نسبت به تسلیحات و استراتژی روسیه داشته باشند.
تمام این بررسیها نشان می‌دهد ارتش آمریکا خود را برای تهدید از هر منبعی در سراسر جهان آماده می‌کند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a29c71ce-f10e-4935-9094-c410ab5c54b3"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات