728 x 90

ریاض حجاب:‌ سرنگونی رژیم اسد خواسته مردم سوریه و یک ضرورت است

ریاض حجاب هماهنگ‌کننده هیأت مذکرات اپوزیسیون سوریه
ریاض حجاب هماهنگ‌کننده هیأت مذکرات اپوزیسیون سوریه
ریاض حجاب هماهنگ‌کننده هیأت مذکرات اپوزیسیون سوریه بر مواضع اپوزیسیون سوریه حول اهداف انقلاب سوریه و ضرورت سرنگونی رژیم بشار اسد تأکید کرد.

سایت ائتلاف ملی اپوزیسیون سوریه ۱۷مرداد ۹۶ به‌نقل از وی افزود که ما اجازه نداریم از خواسته‌های مردم سوریه کوتاه بیاییم. مشروعیت وجود ما با میزان امانت‌داری ما سنجیده می‌شود.

در همین رابطه وزارت‌خارجه عربستان نیز تکذیب کرد که عادل الجبیر وزیر خارجه عربستان قبول کرده باشد که بشار اسد در مرحله انتقالی در سوریه باقی بماند.

بیشتر بخوانید:‌

دیدار ریاض حجاب و عادل الجبیر در ریاض

به گزارش خبرگزاری رسمی عربستان روز ۱۲مرداد ۹۶، عادل الجبیر وزیر خارجه عربستان با ریاض حجاب رئیس و هماهنگ‌کننده هیأت عالی مذاکرات مخالفان رژیم اسد در ریاض دیدار و در خصوص آخرین تحولات سوریه گفتگو کرد.

بنا‌ به این گزارش در این دیدار وزیر امور خارجه عربستان بر آمادگی این کشور برای حمایت از وظایف محوله به هیأت عالی مذاکرات مخالفان تأکید کرد.

ریاض حجاب: رئیس‌جمهور فرانسه بر استمرار حمایت کشورش از اپوزیسیون سوریه تأکید کرد

ریاض حجاب هماهنگ‌کننده هیأت مذکرات اپوزیسیون سوریه پس از ملاقات با امانوئل ماکرون رئیس‌جمهور فرانسه روز ۲۶تیر ۹۶ در مصاحبه با روزنامه الحیات گفت که در ملاقات با رئیس‌جمهور فرانسه توضیح داده است که باقی ماندن بشار اسد در منصبش آشوب را تقویت کرده و نقش شبکه‌های تروریستی را تحکیم می‌بخشد و شبه‌نظامیان فرقه‌گرا را جذب می‌کند. وی بر ضرورت محاکمه اسد و تمامی کسانی که دست‌داشتن آنها در جنایت علیه سوریها ثابت شده تأکید کرد.

ریاض حجاب به‌نقل از رئیس‌جمهور فرانسه گفت او بر استمرار حمایت کشورش از اپوزیسیون سوریه تأکید نموده و گفته است که موضوع بازگشایی سفارت فرانسه در دمشق درست نیست.
ریاض حجاب گفت که «گفتگوهای ژنو در وضعیت استمرار حمایت روسیه و رژیم ایران از رژیم اسد و ضعف مواضع گروه دوستان سوریه، ناتوان از هرگونه پیشرفت قابل‌توجهی بوده است».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/bcf71e81-829b-41d3-ae47-2065f3cbf26f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات