728 x 90

تجمع اعتراضی کارگران گروه ملی فولاد اهواز برای دومین روز پیاپی

تجمع اعتراضی کارگران فولاد - آرشيو
تجمع اعتراضی کارگران فولاد - آرشيو
صبح سه‌شنبه 17مرداد 96 بیش از 500نفر از کارگران گروه ملی فولاد اهواز در اعتراض به پرداخت نشدن ماهها حقوق خود در دومین روز پیاپی در مقابل بانک ملی شعبه امانیه این شهر دست به تجمع زدند.

به گفته کارگران شرکت‌کننده در این تجمع ”بین 5تا 8ماه است که حقوق ما پرداخت نشده است و حق سنوات هم از سال 90 تاکنون پرداخت نشده است“.

لازم به یادآوری است که کارگران معترض روز گذشته نیز با تجمع در مقابل بانک ملی شعبه 24متری اهواز اعتراض خود را نسبت به پرداخت نشدن ماهها حقوق خود ابراز کرده بودند.

شرکت ملی فولاد که شمار کارگران آن تا 4هزارنفر می‌رسد پس از رو شدن اختلاس نجومی 3هزار میلیاردی کارگزاران و وابستگان به رژیم، به مالکیت بانک ملی در آمده است اما کارگزاران رژیم از پرداخت حقوق کارگران زحمتکش این کارخانه ماهها است که خودداری می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

تجمع اعتراضی کارگران گروه ملی فولاد در اهواز

در اهواز کارگران گروه ملی فولاد روز دوشنبه ۱۶مردادماه ۹۶ در اعتراض به پرداخت نشدن چند ماه حقوق عقب‌افتاده خود به تجمع و راهپیمایی دست زدند. این کارگران محروم که مقابل بانک ملی تجمع کرده بودند بنری در دست داشتند که روی آن نوشته شده بود: «مشکلات کارگران گروه ملی هم‌چنان حل نشده باقی مانده است».

اهواز: اعتراض کارگران گروه ملی صنعتی فولاد

کارگران گروه ملی صنعتی فولاد اهواز امروز سه‌شنبه 10مرداد 96 برای چندمین بار تجمع اعتراضی برگزار کردند.
تجمع‌کنندگان خواستار پرداخت حقوقهای عقب‌افتاده شدند.

اعتصاب کارگران گروه ملی فولاد اهواز

کارگران گروه ملی فولاد اهواز روز پنجشنبه ۲۹تیرماه ۹۶ در اعتراض به پرداخت نشدن حقوق و مطالبات خود دست از کار کشیده و اعتصاب کردند. این کارگران گفتند تا تعیین تکلیف این وضعیت وارد تولید نمی‌شوند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/92f6b8ed-fb71-498f-95be-da8bc58c9216"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات