728 x 90

خودکشی یک دختر جوان با پرتاب خود از روی پل عابر پیاده

یک دختر جوان با پرتاب خود از روی پل عابر پیاده خودکشی کرد
یک دختر جوان با پرتاب خود از روی پل عابر پیاده خودکشی کرد
بنا‌ به گزارشات رسیده شب گذشته دوشنبه 16مرداد 96 ساعت ۲۲:۳۰یک دختر جوان با پرتاب خود از روی پل عابر میدان رسالت اقدام به خودکشی کرد که متأسفانه جان باخت.

ساعتی قبل نیز یک مرد در همین نقطه با پرتاب خود از پل اقدام به خودکشی کرد که متأسفانه جان باخت.

لازم به یادآوری است که افزایش خودکشی در ایران تحت حاکمیت آخوندها به‌خصوص در بین جوانان و زنان، محصول فقر افسار گسیخته، تحقیر و سرکوب مردم می‌باشد.

بیشتر بخوانید:
مرد جوانی با پرت کردن خود از یک پل عابر پیاده در تهران خودکشی کرد

رسانه‌های حکومتی 16مرداد ۹۶ خبر دادند مرد جوانی از بالای یک پل عابر پیاده در نزدیکی میدان رسالت تهران، خود را به پایین پرتاب کرد. متأسفانه این مرد جوان جان خود را از دست داد.

هنوز انگیزه این مرگ ذکر نشده است ولی بیشترین موارد خودکشی در ایران آخوند زده به‌خاطر وضعیت وخیم اقتصادی است که به اعتراف کارگزاران همین نظام بیش از ۱۲میلیون نفر در فقر مطلق و ۳۰میلیون نفر در فقر نسبی زندگی می‌کنند.

دختر جوانی با پرت کردن خود از برج آتی ساز در تهران خودکشی کرد

رسانه‌های حکومتی ۱۴مرداد ۹۶ خبر دادند دختر جوانی از طبقه ششم یکی از برج های مجتمع آتی ساز در اتوبان موسوم به چمران در تهران، خود را به پایین پرتاب کرد. این دختر به علت شدت جراحات جان خود را از دست داد.

خودکشی یک زن جوان در مسجد سلیمان
بنا‌ به گزارشهای منتشر شده زن جوانی روز پنجشنبه 12مرداد 96 در مسجد سلیمان اقدام به خودکشی کرد و متأسفانه جان باخت.

بنا‌ به این گزارش زمانیکه مأموران رژیم پای در محل گذاشتند با جسد حلق‌آویز شده زن جوان روبه‌رو شدند که او را به پزشک قانونی منتقل کردند.

خودکشی در مسجد سلیمان طی سالهای اخیر افزایش داشته است به‌نحوی که تنها در سال90 بیش از 330نفر در این شهر دست به خودکشی زده‌اند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/50ae7682-184c-41c5-9a24-9da53743ad50"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات