728 x 90

شلیک مستقیم پاسداران و مجروح شدن یک کولبر

مجروح شدن یک کولبر
مجروح شدن یک کولبر
بنا‌ به گزارشات رسیده یک کولبر زحمتکش کرد به نام ”وحید بروکانلو“ روز جمعه سیزدهم مرداد 96 با شلیک مستقیم پاسداران به‌شدت زخمی شد.

این کولبر زحمتکش که از اهالی ماکو می‌باشد در منطقه مرزی شهرستان ماکو از توابع آذربایجان غربی از ناحیه پشت بدون هیچ اخطار قبلی مورد اصابت گلوله پاسداران قرار گرفت و به علت شدت جراحت در بیمارستانی در ارومیه بستری است.

لازم به یادآوری است که در همین روز و در پی شلیک مستقیم پاسداران جنایتکار یک کاسبکار از اهالی پیرانشهر به نام ”فرهاد زردی“ در سه راهی ”پیرکانیان“مورد هدف قرار گرفت و متأسفانه جان باخت.
 
Image result for ‫شلیک مستقیم پاسداران و مجروح شدن یک کولبر‬‎

بیشتر بخوانید:
کشته شدن کولبر جوان در پیرانشهر
بنا‌ به گزارشهای دریافتی ساعت ٣ بامداد روز جمعه ١٣ مردادماه 96، مأموران جنایتکاران نظامی و انتظامی رژیم در اطراف روستای“سیلوه “ در پیرانشهر به سوی جمعی از کولبران کرد شلیک کردند که منجر به کشته شدن یک کولبر جوان شد.
این کولبر که فرهاد زردی نام داشت 25ساله بود. وی به‌دنبال شلیک مزدوران به سرش متأسفانه جان باخت.
تنها طی ماه گذشته ٩کولبر و کاسبکار کرد با شلیک مستقیم نیروهای جنایتکار رژیم کشته و ١٦کولبر و کاسبکار دیگر نیز زخمی شده‌اند.
۷۰هزار کولبر، زیر آتش نیروهای سرکوبگر رژیم
خضری، عضو مجلس ارتجاع از پیرانشهر روز شنبه 7مرداد 96 شمار کولبران در مناطق غربی کشور را تا 70هزار نفر اعلام کرد.
این جمعیت عظیم از هموطنان محروممان که برای امرارمعاش به کولبری روی آورده‌اند همواره در معرض حملات جنایتکارانه مأموران خامنه‌ای هستند.
تنها در سال 1395، ١٥٤کولبر توسط مزدوران جنایتکار خامنه‌ای هدف گلوله قرار گرفته‌اند؛ که ٦٦نفر از آنان جان خود را از دست داده و ٨٨تن دیگر زخمی شده‌اند.
از سوی دیگر، رژیم ضد‌مردمی آخوندی به بهانه ساماندهی مبادله در بازارچه‌های غیررسمی موقت مرزی در استانهای آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه و سیستان و بلوچستان، به نیروی سرکوبگر انتظامی مأموریت داد نسبت به انسداد معابر غیرمجاز اقدام نماید.
خبرگزاری نیروی تروریستی قدس در این رابطه خبر داد:‌ دستور انسداد معابر 'غیرمجاز' ! کولبران در ۴استان مرزی صادر شد.
نتیجه این فرمان ضد‌مردمی تنها سرکوب و کشتار بیشتر زحمتکشان و کولبرانی است که برای امرار معاش به حمل کالا در دو طرف مرز می‌پردازند.

خاطرنشان می‌شود دبیرخانه شورای ملی مقاومت روز پنجشبنه 12مرداد طی اطلاعیه‌یی عموم مردم به‌ویژه جوانان مناطق مرزی را به یاری کولبران زحمتکش و حمایت و همبستگی با خانواده قربانیان فراخواند و از مجامع بین‌المللی مدافع حقوق کارگران و زحمتکشان خواستار محکومیت قاطع رژیم آخوندی به‌خاطر جنایاتش در حق زحمتکشان ایرانی است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/1ce676cd-16f9-4224-9c4b-1c5585b502fc"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات