728 x 90

صدور حکم ضدانسانی اعدام در ملأعام توسط قضاییه خامنه‌ای

اعدام در ایران
اعدام در ایران
حکم اعدام جوانی در ملأعام در شهر گلپایگان روز گذشته یکشنبه 15مرداد 96 توسط قضاییه خامنه‌ای در اصفهان صادر شد.

این جوان که متهم به کشتن ۳تن از مأموران سرکوبگر نیروی انتظامی گلپایگان از جمله محمد هاشمی، جانشین سرکرده نیروی انتظامی شهرستان گلپایگان است در تاریخ ۶دیماه 95 در یک درگیری مسلحانه همراه با ۲برادر خود با نیروی سرکوبگر انتظامی شرکت داشت که ۲برادر وی توسط مأموران سرکوبگر به قتل رسیدند.

در همین حال بیدادگاههای قضاییه خامنه‌ای در سلماس نیز حکم وحشیانه ”پنج‌بار قصاص در ملأعام و ۱۴۸ضربه شلاق و ۱۴سال زندان“ را برای یک زندانی دیگر صادر کرد.

بیشتر بخوانید:
دژخیمان خامنه‌ای صبح روز یکشنبه 15مرداد 96 در یک اقدام ضدمردمی جوانی را در محل بوستان سرچشمه فرخشهر در چهارمحال و بختیاری در ملأعام اعدام کردند.

وی که 30سال سن داشت با نام اختصاری (الف. ر) معرفی شده است.

اعدام ۲زندانی در زندان مرکزی ارومیه
دژخیمان خامنه‌ای سحرگاه روز شنبه 14مرداد 96، ۲زندانی را در زندان مرکزی ارومیه اعدام کردند.

اسامی این زندانیان که روز جمعه جهت اجرای حکم اعدام به سلولهای انفرادی منتقل شدند عبارتند از ”سعید پورهرمزی“ اهل نقده و ”حسین شاهی“ اهل ارومیه.

اعدام ۳زندانی در زنجان و کرمانشاه
رژیم ضدبشری آخوندی ۳زندانی را در زندانهای زنجان و کرمانشاه بدار آویخت.

اسامی ۲تن از این زندانیان که روز سه‌شنبه سوم مرداد 96 در زنجان اعدام شدند عبارتند از «جلیل دادیاروند» و «محمدعلی یاری». جلیل دادیاروند که متاهل بود و یک دختر ۴ساله داشت از سال 92 در زندان در انتظار حکم اعدام بود.

رژیم ضدبشری آخوندی هم‌چنین در همین روز یک زندانی دیگر را به نام عمران عسکر دشت که حدوداً ۳۱ساله و اهل همدان بود در کرمانشاه بدار آویخت.

خاطرنشان می‌شود رژیم ضدبشری آخوندی روز چهارشنبه ۴مرداد 96 نیز 6زندانی را در شهرهای گچساران، بابل، نوشهر، ارومیه و مهاباد بدار آویخت.

اعدام یک جوان در ملأعام در شهرستان جویبار
دژخیمان خامنه‌ای روز سه‌شنبه ۱۰مردادماه ۹۶ یک جوان به نام (ح. س) را در شهرستان جویبار در ملأعام بدار آویختند. رژیم آخوندی در روزها و هفته‌های گذشته در وحشت از گسترش حرکت‌های اعتراضی و به‌ویژه گوشمالی مزدوران و آخوندهای حکومتی توسط جوانان در سراسر کشور اعدام را افزایش داده است.

ماشین اعدام و شکنجه رژیم آخوندی بعد از نمایش انتخابات ریاست‌جمهوری شتاب بیشتری به خود گرفته و تنها در ماه ژوییه ۲۰۱۷ در یک رکورد کم‌سابقه ۱۰۱زندانی حلق‌آویز شده‌اند. شمار واقعی اعدامها بسا بیشتر است و این آمار اعدامهای مخفیانه را شامل نمی‌شود.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/8a41076e-8ceb-4301-af2d-57103a1273d4"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات