728 x 90

تجمع اعتراضی در تهران، آمل، اهواز، اراک، کهنوج و قزوین + فیلم و عکس

تجمع اعتراضی غارت‌شدگان مؤسسه کاسپین مقابل دادستانی کل رژیم در تهران+عکس
تجمع اعتراضی غارت‌شدگان مؤسسه کاسپین مقابل دادستانی کل رژیم در تهران+عکس
اقشار مختلف میهنمان روزهای یکشنبه و دوشنبه 15 و 16مرداد در شهرهای تهران، آمل، اهواز، اراک، کهنوج و قزوین تجمع اعتراضی برگزارکردند.

تجمع اعتراضی غارت‌شدگان مؤسسه کاسپین مقابل دادستانی کل رژیم در تهران

در تهران از صبح روز دوشنبه ۱۶مردادماه ۹۶ غارت‌شدگان مؤسسه کاسپین که از همه نقاط کشور به تهران آمده‌اند در اعتراض به غارت پول‌هایشان توسط این مؤسسه حکومتی وابسته به سپاه پاسدران مقابل دادستانی کل رژیم در تهران دست به تجمع زدند.

 

تجمع اعتراضی غارت‌شدگان مؤسسه کاسپین در آمل

در آمل صبح امروز دوشنبه ۱۶مرداد ماه ۹۶ غارت‌شدگان مؤسسه کاسپین در این شهر در اعتراض به غارت پول‌هایشان توسط این مؤسسه حکومتی دست به تجمع زدند. تجمع‌کنندگان خشمگین قصد داشتند که با شکستن در این مؤسسه حکومتی وارد آنجا شوند.

 

 

تجمع اعتراضی کارگران گروه ملی فولاد در اهواز

در اهواز کارگران گروه ملی فولاد روز دوشنبه ۱۶مردادماه ۹۶ در اعتراض به پرداخت نشدن چند ماه حقوق عقب‌افتاده خود به تجمع و راهپیمایی دست زدند. این کارگران محروم که مقابل بانک ملی تجمع کرده بودند بنری در دست داشتند که روی آن نوشته شده بود: «مشکلات کارگران گروه ملی هم‌چنان حل نشده باقی مانده است».

 

تجمع اعتراضی کارگران آذرآب اراک

در اراک جمعی از کارگران آذرآب اراک در اعتراض به محقق نشدن وعده‌ها و پرداخت نشدن مطالباتشان تجمع اعتراضی برگزار کردند. کارگزاران همچنین به معلق شدن یکی از نمایندگانشان از کار اعتراض دارند.
کارگران شرکت آذرآب اراک در اواخر اردیبهشت ماه، ۳۱تیر و ۲۵تیرماه هم با تجمع در سطح شهر اراک به پرداخت نشدن مطالبات و حق و حقوقشان اعتراض کردند.
 
 

تجمع کارگران شهرداری کهنوج در اعتراض به پرداخت نشدن بموقع حقوق

در کهنوج کارگران شهرداری این شهر از صبح امروز دوشنبه ۱۶مرداد؛ در اعتراض به پرداخت نشدن بموقع حقوقشان دست به تجمع زدند. یکی از کارگران معترض گفت: چند سالی است که حقوق کارگران شهرداری به موقع پرداخته نمی‌شود و اگر هم پرداخت کنند حدود 500تومان است که معیشت و زندگی خانوادگی ما را دچار بحران کرده چرا که با این گرانیها بعضی از همکاران ما به نان شب محتاج هستند.

 

تجمع اعتراضی کارکنان روستایی شرکت مخابرات قزوین

و در قزوین کارکنان روستایی شرکت مخابرات در اعتراض به نداشتن امنیت شغلی و بلاتکلیفی مقابل استانداری رژیم در این شهر تجمع کردند. در این تجمع که روز یکشنبه 15مرداد برگزار شد، دهها تن از کارکنان روستایی مخابرات قزوین حضور داشتند، معترضان ضمن برگزاری این تجمع خواستار رسیدگی به وضعیت کنونی خود شدند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/8ceb2c31-1d03-4c33-94c6-4e6118bf47da"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات