728 x 90

سوز و گداز کمال خرازی از موقعیت بین‌المللی مجاهدین

کمال خرازی وزیر خارجه سابق رژیم آخوندی
کمال خرازی وزیر خارجه سابق رژیم آخوندی
کمال خرازی وزیر خارجه سابق رژیم آخوندی و رئیس به‌اصطلاح شورای روابط خارجی در دیدار با مقامهای کشورهای اروپایی که برای شرکت در نمایش تحلیف آخوند روحانی به تهران آمده‌اند از نقش مقاومت ایران در اروپا سوز و گداز کرد.

به گزارش رسانه‌های حکومتی وی در دیدار با مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت: یک مشکل ما با اروپا اعمال استانداردهای دوگانه در برخورد با تروریسم از سوی اروپاست، به‌طوری که از (مجاهدین) که یک گروه تروریستی است، در اروپا پذیرایی می‌شود و آزادانه به تخریب روابط ایران و کشورهای اروپایی می‌پردازند.

خرازی همچنین در دیدار با ژان باتیست لمون، دبیر دولت در وزارت اروپا و وزارت امور خارجه فرانسه وحشت خود را از فعالیتهای مقاومت ایران در فرانسه نشان داد و با اشاره به تروریسم گفت:‌ «متأسفانه در این‌باره هم اختلاف‌نظر داریم. پناه دادن به (مجاهدین) و آزادی عمل آنها برای فعالیت‌های مختلف از جمله حضور در پارلمان فرانسه، قابل‌قبول نیست».

بیشتر بخوانید:
سوز و گداز کمال خرازی وزیر خارجه پیشین رژیم آخوندی از موقعیت بین‌المللی مقاومت ایران

کمال خرازی وزیر خارجه پیشین رژیم آخوندی نسبت به موقعیت بین‌المللی مقاومت ایران سوز و گداز کرد.


به گزارش رسانه‌های حکومتی 30تیر 96 وی که در آکادمی علوم بین‌الملل پاریس سخنرانی می‌کرد گفت:‌ «دولت‌های شما با برخورد دوگانه نسبت به (مجاهدین) نمی‌توانند مدعی رابطه‌ای احترام‌آمیز با ملت ایران باشند. این برای ملت ما قابل‌قبول نیست که فرانسه برای امنیت خود نگران فعالیت گروه‌های تروریستی باشد و با آنها برخورد کند، ولی در عین‌حال به این گروه (مجاهدین) پناه دهد. درست است که حرکات آنها در فرانسه تحت کنترل نیروهای امنیتی شماست و در فرانسه دست به اقدامی نمی‌زنند، ولی آنها هم‌چنان در ایران دست به جنایت می‌زنند.

وی همچنین نسبت به خروج نام سازمان مجاهدین خلق ایران از لیست سازمانهای تروریستی سوز و گداز کرد و گفت:‌ «خارج ساختن این گروه از لیست گروه‌های تروریستی خود نشان می‌دهد که مسأله گروه‌های تروریستی به مسأله‌ای سیاسی تبدیل شده است که بر اساس منافع کشورها گاهی در لیست قرار گرفته و گاهی از لیست خارج می‌شوند».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b8b86815-2ec1-4b70-8b81-157a1aaf5cd1"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات