728 x 90

نگرانی کارگزاران رژیم آخوندی از موقعیت مجاهدین

نصرت‌الله لطفی
نصرت‌الله لطفی
نصرت‌الله لطفی گرداننده ارگان سرکوبگر موسوم به تبلیغات اسلامی با نگرانی گفت:‌ «برخی در ایام انتخابات به‌دنبال تطهیر (مجاهدین) دهه ۶۰ بودند».

وی که مصاحبه‌اش با رسانه‌های حکومتی در 14مرداد 96 درج شده است، افزود:‌ «دهه ۶۰ در واقع دهه تثبیت نظام است...  ما دو نکته را در دستور کارمان قرار داده‌ایم. نخست بررسی دهه ۶۰ و معرفی آن به مردم است. رهبر معظم انقلاب این بحث را در فضای انتخاباتی مطرح کردند چرا که برخی قصد تطهیر (مجاهدین) را داشتند. برخی از مسئولان داخلی افرادی را پاک می‌دانستند که با ۱۷هزار نیروی مسلح و حداقل ۷۰هزار هوادار با جمهوری اسلامی اعلام جنگ کردند».

نصرت‌الله لطفی به اقدامات سرکوبگرانه در جریان قیام 78 و قیام سراسری 88 اعتراف کرد و گفت:‌ «راهپیمایی ۲۳تیر سال ۷۸ در برابر غائله ۱۸تیر در واقع از تصمیم‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بود» وی افزود:‌ «حماسه بی‌بدیل ۹دی ۸۸ در برابر فتنه استکباری و پیچیده یکی دیگر از اقدامات و حرکت‌های انقلابی این نهاد است».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c1fd51ee-2a76-4403-8475-aaf4b28dfaaa"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات