728 x 90

اخبار اقتصادی,اخاذى از مردم,اخبار كارگرى,اعتراضات كارگرى,اخبار كارگرى,

تجمعهای اعتراضی در مسجدسلیمان و مشهد

-

 -
-
کارگران کارخانه سیمان کارون در مسجدسلیمان روز پنجشنبه ۱۲مرداد در اعتراض به پرداخت نشدن حقوق عقب‌افتاده و واریز نشدن حق بیمه اعتصاب کردند.

در مشهد غارت‌شدگان مؤسسه کاسپین بار دیگر تجمع اعتراضی برگزار کردند. غارت‌شدگان خشمگین شیشه‌های مؤسسه کاسپین در بلوار معلم را شکستند.

بیشتر بخوانید:

مسجدسلیمان: تجمع کارگران سیمان کارون

جمعی از کارگران سیمان کارون که به‌دلیل تعطیلی بخشی از کارخانه از کار بیکار شده‌اند در مقابل فرمانداری رژیم در مسجدسلیمان تجمع کردند آنها خواهان برگشت به کار و تعیین‌تکلیف حق بیکاری خود شدند. این تجمع اعتراضی روز سه‌شنبه 2شهریور 95 برگزار شد.

مسجدسلیمان - روز 16تیر 95 صدها تن از کارگران سیمان کارون به تجمع اعتراضی خود ادامه دادند. اعتراض آنان به پرداخت نشدن سه ماه حقوقشان است. این کارگران از بخشهای مختلف کارخانه از جمله بخش بهره‌برداری، مکانیک، اداری، تولید و فنی هستند. اعتصاب این کارگران از روز 6تیر شروع شده است. کارگران معترض گفتند تا گرفتن حقوقشان به تجمع اعتراضی خود ادامه می‌دهند.

تجمع اعتراضی مالباختگان مؤسسه کاسپین در مشهد

غارت‌شدگان مؤسسه کاسپین در مشهد روز سه‌شنبه ۳مردادماه 96 در مقابل این مؤسسه وابسته به سپاه پاسداران تجمع اعتراضی برگزار کردند.
 
 
تجمع اعتراضی مالباختگان در مشهد
 
تجمع اعتراضی مالباختگان در مشهد

غارت‌شدگان شعار می‌دادند: «آقا امام هشتم - برس به داد مردم».

تجمع اعتراضی غارت‌شدگان در شهرهای مختلف


روز سه‌شنبه دوم خرداد 96 غارت‌شدگان مؤسسه مالی کاسپین در شهرهای مختلف از جمله تهران، اردبیل، خرم‌آباد، ازنا، رشت، گرگان، بابل، مینودشت، نیشابور، مشهد، رفسنجان و زاهدان تجمع اعتراضی برگزار کردند.
غارت‌شدگان در شهرهای مختلف با در دست داشتن پلاکاردها و بنرهایی، با سردادن شعارهایی خواستار رسیدگی به وضعیت نابهنجار و فساد مالی در رابطه با مؤسسات مالی شدند.

تجمع اعتراضی مالباختگان مؤسسه اعتباری کاسپین در مقابل استانداری خراسان رضوی

روز شنبه ۹۵.۷.17جمعی از مالباختگان و سهامداران مؤسسه اعتباری کاسپین در مقابل استانداری خراسان رضوی در مشهد دست به تجمع زده و از مقامات حکومتی خواستار تعیین تکلیف وضعیت سپرده‌های خود شدند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/88ad5880-94a9-4abb-985d-599f549b6f9f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات