728 x 90

دو سرباز آمریکایی درحملۀ انتحاری قندهار کشته شدند

دو سرباز آمریکایی در حمله تروریستی کشته شدند
دو سرباز آمریکایی در حمله تروریستی کشته شدند
ارتش آمریکا اعلام کرد یک مهاجم انتحاری طالبان به کاروان خودروهای نظامی ناتو در نزدیکی شهر قندهار در جنوب افغانستان حمله کرد، که منجر به کشته شدن دو سرباز آمریکایی شد.

رسانه‌های بین‌المللی ۱۱مرداد ۹۶ به‌نقل از جف دیویس سخنگوی وزارت دفاع آمریکا از کشته شدن دو سرباز آمریکایی در جریان این حمله خبر دادند ولی از ارائه آمار زخمی‌ها چیزی منتشر نکردند.

طالبان مسئولیت حمله را بر عهده گرفته است و یک سخنگوی این گروه ادعا کرده ۱۵سرباز ناتو در انفجار امروز کشته شده‌اند. طالبان همچنین مدعی شده است که دو تانک متعلق به ناتو را در حمله انتحاری امروز منهدم کرده است.

بیشتر بخوانید:‌

اخبار مربوط به حضور بیشتر نظامی آمریکا در افغانستان:
حدود ۴۰۰۰نیروی آمریکایی اضافی به افغانستان می‌روند‎

یک مقام رسمی دولت آمریکا اعلام کرد که پنتاگون برای شکستن بن‌بست در وضعیت جنگ در افغانستان حدود ۴هزار نیروی اضافی به آنجا اعزام خواهد کرد. این تعداد نیرو در مدت کوتاه زمامداری دونالد ترامپ، بالاترین عدد می‌باشد.

عرب‌نیوز ۱۱مرداد ۹۶ ضمن گزارش خبر فوق افزود این تصمیم ممکن است اوایل هفته آینده توسط وزیر دفاع آمریکا جیمز متیس اعلام شود. این اقدام بعد از این صورت می‌گیرد که ترامپ به وی اختیار داده است که سطح نیروها در افغانستان را تنظیم کند و همچنین فرمانده ارشد آمریکا در افغانستان گفته است که نیروی کافی برای کمک به ارتش افغانستان علیه شورشیان طالبان در اختیار ندارد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a9a835f2-8672-4915-9887-55c8da93e953"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات