728 x 90

تد یوهو عضو کنگره آمریکا: تأمین مالی تروریسم را قطع می‌کنیم

تد یوهو عضو کنگره آمریکا
تد یوهو عضو کنگره آمریکا
تد یوهو نماینده کنگره آمریکا می‌گوید باید با تحریمهای شدید مانع تأمین تروریسم توسط رژیم ایران شد.

تلویزیون فاکس‌ نیوز 11مرداد 96: رژیم ایران در رویارویی با آمریکا و غرب قرار دارد. این رژیم اخیراً موشکی را به فضا پرتاب کرده است. این جدیدترین اقدام تحریک‌آمیز است که می‌تواند برای برنامه تسلیحاتی رژیم ایران گامی به جلو باشد. در عین‌حال نگرانی فزاینده‌یی هم در مورد کره شمالی وجود دارد. چرا که در شصت و چهارمین سالگرد تأسیس ارتش کره شمالی هستیم. مقامات آمریکا از یک آزمایش موشکی در کره شمالی هم خبر دادند.

همه اینها در حالیست که کنگره آمریکا تحریمهای گسترده‌یی را علیه رژیم ایران، کره شمالی و روسیه تصویب کرده است. مقامهای روسیه این لایحه را مورد حمله قرار داده‌اند و گفته‌اند این تحریمها همه امیدها برای بهبود روابط با آمریکا را بر باد می‌دهد.

تد یوهو نماینده کنگره و عضو کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان می‌گوید آزمایش موشکی واکنشی به تحریمهای کنگره است و از قضا این تحریمها را قوی‌تر می‌کند. این تحریمها همه کشورهایی که در این قضیه دست دارند یعنی روسیه و کره شمالی و رژیم ایران را شامل می‌شود. هر گونه کاهش این تحریمها باید از تأیید کنگره بگذرد.

فاکس نیوز: این تحریمها تاثیر بزرگی خواهند داشت و می‌دانم می‌خواهید پولی که این رژیمها می‌گیرند و در تسلیحات خرج می‌کنند و در برخی موارد هم خرج ترور می‌کنند به دستشان نرسد؟

تد یوهو:‌ همان‌گونه که می‌دانیم رژیم ایران با برجام جری‌تر شده چرا که به‌دنبال آن، 400میلیارد دلار از داراییهای آن آزاد می‌شود. رژیم ایران با چنین پولهایی حزب‌الله را قویتر ساخته است. این رژیم پول به تروریسم می‌رساند و گروه‌های تروریستی را پرورش می‌دهد.

در زمینه کره شمالی هم تبادلات تجاریش با چین بیشتر شده است. بنابراین باید بتوانیم تحریمهای بیشتر علیه این کشورها اعمال کنیم. لازم است تمام جامعه بین‌المللی برای حل این مسائل وارد شوند چرا که در حال حاضر نقاط بحران و تلاطم زیادی در سراسر جهان به‌وجود آمده است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a1a32e7c-c848-470a-9145-de8da44d9d52"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات