728 x 90

انقلاب، سن و سال را به‌رسمیت نمی‌شناسد

رزمندگان ارتش آزادیبخش سوریه
رزمندگان ارتش آزادیبخش سوریه
ابو حسن یکی از مردان انقلابی سوریه در کنار جوانان ارتش آزادی در حال مبارزه با رژیم فاسد اسد است.

من ابو حسن لحمویی مسئول تعمیرگاه ترابری گردان مصطفی از ارتش آزادی سوریه هستم. ما این کارگاه را راه‌اندازی کردیم به‌خاطر اینکه من سن و سالم زیاد است نم توانم به جبهه‌های نبرد بروم. به همین خاطر گفتم که خدمتی به جوانان رزمنده بکنم. ما در این کارگاه کار را شروع کردیم. رزمندگان در هر کدام از جبهه‌ها که خودروهایشان با مشکل مواجه می‌شود، با تلفن به من اطلاع می‌دهند و یا اگر بتوانند، ماشین را به کارگاه منتقل می‌کنند. اگر نیاورند ما به خطوط جبهه می‌رویم. اگر بتوانیم ماشین را بکسل می‌کنیم یا اینکه با جراثقال آن را برداشته و برای تعمیر به پشت جبهه در این کارگاه منتقل می‌کنیم. ماشین هر مشکلی که داشته باشد ما به تعمیر آن میپردازیم. هر مشکلی چه در سویچ یا برق یا گیربکس و موتور باشد، ما آن را حل فصل می‌کنیم. یعنی ماشین وقتی که از نزد ما بیرون برود، کاملاً برای کار آماده است.

ما امیدواریم جوانانی که از سوریه خارج شده‌اند همه به وطنشان بازگردند زیرا کشورمان بسیار زیباست. جوانان نیاز است که بایستند و با این ٰرژیم فاسد مبارزه کنند. انشاءالله همه جوانان به وطنشان بازگردند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c302170f-c8d2-4d6f-a694-1c00cbc295fb"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات