728 x 90

ریزگردها در ریگان ۲۵نفر را راهی مراکز درمانی کرد

هجوم توده های عظیم ریزگردها به ریگان
هجوم توده های عظیم ریزگردها به ریگان
در پی هجوم مجدد ریزگردها به شهرستان ریگان در استان کرمان از صبح امروز 10مرداد 96 بیست و پنج نفر راهی مراکز درمانی شدند.
فرماندار رژیم در شهرستان ریگان به بی‌کفایتی کارگزاران رژیم اعتراف کرد و گفت: «ریزگردها مردم شهرستان ریگان را با مشکلات عدیده‌ای مواجه کرده است و رفع آنها در سکوت مسئولان مسکوت مانده است و مشخص نیست این وضعیت تا کی باید ادامه داشته باشد». وی افزود:‌ «بروز مکرر توفانهای شدید شن و ریزگردها زندگی را برای مردم چنان تنگ کرده که برخی از آنها هم‌اکنون مهاجرت را به ماندن در این شهرها ترجیح می‌دهند».

بیشتر بخوانید:

آلودگی هوا دهها نفر را در ریگان در استان کرمان راهی مراکز درمانی کرد



امین باقری، فرماندار رژیم در ریگان روز یکشنبه 14خرداد 96 اعتراف کرد که ”از دیروز تاکنون 33نفر راهی مراکز درمانی شهرستان شده‌اند و تمامی مراکز بهداشتی درمانی ریگان در حالت آماده‌باش می‌باشند“.

این کارگزار رژیم بدون کوچکترین اشاره‌یی به بی‌عملی حکومت آخوندی در بروز و گسترش این پدیده و دلایل خشکسالی و از بین رفتن پوشش گیاهی منطقه گفت ”خشکسالیهای پیاپی واز بین رفتن پوشش گیاهی در شهرستان باعث بروز پدیده ریزگردها و توفانهای شدید شن در شهرستان شده است“.

لازم به یادآوری است که شهرستان ریگان و مناطق اطراف به‌رغم شرایط آب و هوایی و شدت آلودگی فاقد ایستگاه سنجش ریزگردها و اداره هواشناسی است. این شهر در 285کیلومتری از مرکز استان کرمان قرار دارد.

ریزگردها در ریگان در استان کرمان ۳۲نفر را راهی بیمارستان کرد


ریزگردها در ریگان در استان کرمان روز سه‌شنبه نهم خرداد 96 سی و دو نفر را راهی بیمارستان کرد.

امین باقری فرماندار رژیم در ریگان گفت: ریزگردها همزمان با گرم شدن هوا در این منطقه مشکلات تنفسی را برای مردم به وجود آورده است.

وی اضافه کرد: ریزگردها و کاهش دید افقی باعث کندی عبور و مرور در محور ترانزیت ریگان - ایرانشهر شده است.

باقری وضعیت 50روستای شهرستان ریگان را بحرانی اعلام کرد و گفت: شهرستان ریگان دومین منطقه بعد از خوزستان از نظر کانون بحران فرسایش بادی و ریزگردها در کشور است.

توفان شن در ریگان باعث تعطیلی مدارس شد


توفان شن و غلظت ریزگردها در ریگان در استان کرمان مدارس این شهر در تمامی مقاطع تحصیلی را تعطیل کرد. فرماندار رژیم در ریگان گفت: به‌دلیل شن گرفتگی و بحرانی بودن وضعیت هوای شهرستان ومشکلات تنفسی برای دانش‌آموزان تمامی مدارس روز سه‌شنبه تعطیل است.

وی افزود: بروز توفان شن و غلظت ریزگردها 20نفر از مبتلایان به مشکلات تنفسی را دوباره راهی بیمارستان کرد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d4342013-9867-4b21-b104-26e185fbd729"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات