728 x 90

عضو مجلس ارتجاع:‌ مردم در وضعیت رکود اقتصادی تحمل تورم را ندارند

افزایش نرخ تورم
افزایش نرخ تورم
نادر قاضی‌پور عضو مجلس ارتجاع، آخوند روحانی را به‌دلیل وضعیت وخیم اقتصادی مورد حمله قرار داد و گفت:‌ «مردم با مشکلات عدیده‌ای مواجه هستند؛ از مشکلات اقتصادی تا مشکلات اجتماعی که باید همه آنها مورد توجه کابینه دوازدهم باشد. مشکل رکود، مسأله نگران کننده‌ای برای مردم شده و مردم حق دارند نسبت به رکودی که در زندگی اقتصادی آنها شکل گرفته، نگران باشند. افزایش قیمت برخی کالاهای اساسی نیز از دیگر نگرانی‌های مردم است چرا که مردم در وضعیت اقتصادی نابسامان و رکود اقتصادی، تحمل تورم را ندارند».
رکود بی‌سابقه در ایران تحت حاکمیت رژیم آخوندی
        رکود بی‌سابقه در ایران تحت حاکمیت رژیم آخوندی
بیشتر بخوانید:

نماینده مجلس رژیم: رکود بی‌سابقه، باعث دامن زدن به موج بیکاری شده است


روز 9مرداد 96 یک کارگزار رژیم از باند خامنه‌ای به‌نام محمد ناظمی اردکانی، در یک جدال باندی، اذعان کرد که بر رکود بی‌سابقه اقتصادی و نقدینگی کشور تا الآن سرپوش گذاشته می‌شد.
رکود بی‌سابقه در ایران تحت حاکمیت رژیم آخوندی
رکود بی‌سابقه در ایران تحت حاکمیت رژیم آخوندی
وی گفت: «در دولت یازدهم نیز سد کردن یا فریز کردن نقدینگی کشور که امروز بالغ بر ۱۳۰۰هزار میلیارد تومان است نشان می‌دهد رکود بی‌سابقه اقتصادی حاکم شده و واحدهای تولیدی یکی پس از دیگری تعطیل و گردش فعالیتهای اقتصادی متوقف یا به کندی صورت می‌گیرد».

محمد ناظمی اردکانی افزود: «رکود بی‌سابقه‌یی که شکل گرفته، باعث دامن زدن به موج بیکاری شده و طبیعتاً تبعات منفی و ناهنجاریهای اجتماعی زیادی را به وجود آورده است».
رکود بی‌سابقه در ایران تحت حاکمیت رژیم آخوندی
رکود بی‌سابقه در ایران تحت حاکمیت رژیم آخوندی

 

رکود بی‌سابقه اقتصادی و تبعات آن

خبرگزاری حکومتی مهر روز 4مرداد 96 تورم تیرماه را با رقم ۷.۶درصد اعلام کرد.

مهر آخوندی به‌نقل از مرکز آمار رژیم نوشت: «شاخص کل (بر مبنای ۱۰۰=۱۳۹۰) در تیر ماه سال ۱۳۹۶ عدد ۲۴۸.۲ را نشان می‌دهد که نسبت به ماه قبل ۱.۲درصد افزایش داشته است».

نرخ تورم در رژیم ایران مجدداً دو رقمی شد

به گزارش بانک مرکزی رژیم روز 4تیر 96 نرخ تورم در پایان خرداد ماه امسال با ۰.۴درصد افزایش به ۱۰.۲درصد رسید و پس از ۱۲ماه مجدداً نرخ تورم در ایران دو رقمی شد.

بر اساس این گزارش شاخص بهای کالاها و خدمات مصرفی در مناطق شهری ایران در خردادماه 1396 به عدد ۲۶۷.۳ رسید که نسبت به ماه قبل ۰.۵درصد افزایش یافت.

شاخص مذکور در خردادماه 1396 نسبت به ماه مشابه سال قبل معادل 11درصد افزایش داشته است.

کارشناسان می‌گویند نرخی واقعی تورم بسیار بیشتر از نرخی است که توسط ارگانهای دولت آخوند روحانی اعلام می‌شود.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/edf4a111-5f61-487c-926c-ad0d8672a685"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات