728 x 90

نشنال اسکاتلند:‌استقبال مریم رجوی از تحریمهای کنگره آمریکا علیه رژیم ایران

مریم رجوی رئیس جمهور برگزیده مقاومت ایران
مریم رجوی رئیس جمهور برگزیده مقاومت ایران
نشنال اسکاتلند نوشت:‌ رأی قاطع سنای آمریکا علیه رژیم ایران که متهم به نقض حقوق‌بشر و حمایت از تروریسم توسط سپاه پاسداران است، از سوی مریم رجوی، پرزیدنت شورای ملی مقاومت ایران مورد استقبال قرار گرفت. او گفت سالهاست شورای ملی مقاومت مصرانه از غرب خواسته است که سپاه پاسداران را به‌عنوان یک سازمان تروریستی نامگذاری کند.

مریم رجوی گفت، ”سیاست مماشات با دیکتاتوری مذهبی ملاها، راه را برای تاخت و تاز سپاه پاسداران و نیروهای نیابتی آن در سراسر منطقه هموار کرد“.
رجوی افزود، این تحریمها باید فوراً و به‌طور کامل به اجرا درآیند و هیچ گریزگاهی نباید وجود داشته باشد که به رژیم اجازه دهد از این مجازاتها طفره برود.
او از سایر کشورها، به‌خصوص کشورهای اروپایی و خاورمیانه‌ای خواست که تحریمهای مشابهی را تصویب کنند تا به رژیم فرصت ندهند که از روابط دیپلوماتیک و تجاری‌اش با آنها بهره‌برداری کند..
رجوی گفت، این تحریمها باید با عمل علیه مقاماتی که مسؤل شکنجه و اعدام، به‌خصوص قتل‌عام 30000زندانی سیاسی در 1988 هستند، تکمیل گردد. در صدر این لیست، علی خامنه‌ای قرار دارد.
رجوی افزود، ”برسمیت شناختن خواست مردم ایران و حق سرنگونی ملاها و نیز برقراری دموکراسی و آزادی، بزرگترین کمک به صلح و آرامش در خاورمیانه و در جهان است“.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d169d333-31c6-48dd-89aa-7488a08c0df1"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات