728 x 90

تحریم‌ها علیه ایران,برنامه موشکی ایران,برجام، زهرخواران رژيم,

تأکید اد رویس بر اهمیت لایحه تحریمهای جدید کنگره آمریکا

-

اد رویس رئیس کمیته روابط خارجی کنگره آمریکا
اد رویس رئیس کمیته روابط خارجی کنگره آمریکا
لایحه‌یی که در مجلس نمایندگان تصویب شد و تحریمهای گسترده‌یی را علیه رژیم ایران اعمال کرد و سپاه پاسداران را نامگذاری تروریستی کرد حائز اهمیت زیادی است.

گزارشی از فاکس‌ نیوز 7مرداد 96: تلویزیون فاکس‌ نیوز می‌گوید تحریمهای جدید کنگره آمریکا علیه رژیم ایران، روسیه و کره شمالی به حدی اهمیت داشت که سناتور مک‌کین با وجود نبرد با سرطان مغزی خود را به کنگره رساند. او می‌گوید دلیل آمدنش به کنگره اهمیت این لایحه بوده است.

ادرویس رئیس کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا بر اهمیت تحریمهای جدید تأکید می‌کند و می‌گوید هر گاه رئیس‌جمهور خواهان تغییر این تحریمها باشد می‌توان با مذاکره با کنگره این کار را بکند.

ما توافق خوبی در رابطه با سه رژیم ایران و روسیه و کره شمالی کسب می‌کنیم. هر یکی از این سه رژیم امنیت ملی ما را تهدید کرده‌اند و ثبات جهانی را تضعیف کرده‌اند.
من و اعضای کمیته روابط خارجی اولین کسانی خواهیم بود که بگوییم حاضریم مجدداً این تحریمها را بررسی کنیم اما تاکنون ما تغییری در این رابطه ندیده‌ایم. واقعیتی که دیده‌ایم این است که کره شمالی تنش را تشدید کرده است.

رئیس‌جمهور می‌تواند تغییرات خودش را بدهد و کنگره هم می‌تواند قطعنامه‌یی تصویب کند که مخالفت خود را اعلام کند. سیاست ما تا به‌حال در قبال این رژیمها نتیجه‌یی نداشته است. دادن امتیاز به کره شمالی و رژیمهای مهاجم نتیجه‌یی نداشته است.

بنابراین ما به این فشارها می‌افزاییم. این تحریمها تاثیری واقعی خواهند داشت. یک قلم علیه کره شمالی. اگر ما پول نقد به این کشور را قطع کنیم کما این‌که قبلاً هم اینکار را کردیم آنها برنامه اتمی‌شان را تعطیل کردند. ما به چنین ابزاری نیاز داریم تا به بخشی از قانون تبدیل شود.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/4917df41-2615-43f5-bf91-417794bf7da7"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات