728 x 90

ابراز وحشت رئیس مجلس ارتجاع:‌ کشور به علت تحریم‌ و سوءمدیریت‌ وضع خوبی ندارد

علی لاریجانی رئیس مجلس ارتجاع
علی لاریجانی رئیس مجلس ارتجاع
در ادامه ابراز وحشت سران رژیم از تحریمهای جدید آمریکا علیه رژیم آخوندی، علی لاریجانی رئیس مجلس ارتجاع که به خراسان رضوی رفته است، ترس و واهمه خود را از این تحریمها بیان کرد.

رسانه‌های حکومتی ۵مرداد ۹۶ به‌نقل از وی گفتند:‌ «کشور به‌دلیل اعمال تحریمها از سوی دشمنان و همچنین برخی از سوءمدیریتها که بوده از لحاظ اقتصادی وضعیت مطلوبی ندارد».

وی در حالی‌که سعی داشت به نیروهای وارفته رژیم دلداری بدهد گفت «اقدامات آمریکایی‌ها نباید ذهن‌ها را مضطرب کند... باید متحدتر و نزدیک‌تر شویم و تمرکز و حواس‌ها در جهت رفع مشکلات اقتصادی باشد و خیلی، به حرفها و هیاهوهای آنان توجه نشود».

بیشتر بخوانید:‌
پاسدار رضایی: تحریمهای جدید آمریکا بدترین نوع تحریم هاست

روز پنجشنبه ۵مرداد ۹۶ پاسدار محسن رضایی که به‌مناسبت سالگرد فروغ جاویدان برای به‌اصطلاح «پیشکسوتان جهادی» سخنرانی می‌کرد وحشت خود از سرنگونی رژیم را ابراز کرد و گفت:‌ تحریمهای جدید آمریکا بدترین نوع تحریم هاست – فصل سوم آن براندازی نظام است.

پاسدار رضایی سپس به «تحریمهای ظالمانه جدید آمریکا» علیه (رژیم آخوندی) اشاره کرد و گفت: «تحریمهای جدید آمریکا علیه (رژیم آخوندی)، یکی از بدترین نوع تحریمها است و فصل سه آن، استراتژی براندازی جمهوری اسلامی است. کنگره در آستانه تعطیلات بود، اما خیلی سریع سنا و کنگره این تحریمها را تصویب کردند و حتماً جمهوری اسلامی پاسخ این گستاخی را خواهد داد. این تحریمها نشان‌دهنده بی‌اعتباری پیمانهای آمریکا است. دولت قبل توافقاتی کرد و دولت جدید آمریکا، بی‌اعتمادی را به همه دنیا مخابره کرد. از عملیات مرصاد «فروغ جاویدان» و پایان جنگ و مسأله تحریمها می‌توان دریافت که باید دشمن را از تحریمهای اقتصادی مایوس کرد».

وی که تلاش می‌کرد به نیروهای وارفته نظام روحیه بدهد با دود و دم خاص رژیم گفت:‌ «امروز آمریکایی‌ها در بعد نظامی در ایران دستشان به هیچ جا نمی‌رسد، اما در بعد اقتصادی گستاخی می‌کنند، ... ما باید از جنگ تحمیلی درس بگیریم و به ایستادگی اکتفا نکرده، آنها را مایوس کنیم که دست از تحریمها بردارند، کالاهای ما باید از مرزهای اقتصادی هم بگذرد و اقتدار خود را در موضوع اقتصاد برقرار کنیم، ... . آمریکایی‌ها هم‌چنان به تحریمهای جدید روی آورده‌اند، حال آن که ما باید آمریکا را در نبرد اقتصادی ناامید کنیم».

یک کارشناس بین‌المللی رژیم آخوندی: تحریمها ضربات جدی را ایجاد خواهد کرد

فواد ایزدی کارشناس بین‌المللی رژیم آخوندی وحشت خود را از تحریمهای جدید آمریکا نشان داد و در مصاحبه با تلویزیون رژیم 4مرداد 96گفت: «تحریمها ضربات جدی رو ایجاد خواهد کرد، یکی از مسئولان دولت گفته بود... که این تجمیع تحریمهای گذشته هستش که حرف جالبی بود برای من چون اگر قرار بود شما در حوزه هسته‌یی اینهمه امتیاز بدهید بعد دو سال از توافق بگذره، بعد همه تحریمها تجمیع بشه در یک طرح در یک قانون خب پس برجام چی بود؟ این حرف توسط یکی از افرادی که در مجموعه پیگیری بحث برجام هستش، خیلی جای سؤال باقی می‌گذاره که پس برجام چی بود؟ اگر قراره همون تحریمها در یک طرح جدید تجمیع بشه؟ داستان تحریم رو خواهیم داشت، شاید این تحریم با این گستردگی که داره ما رو به‌سمت این مسأله می‌بره که رابطه ایران و آمریکا درست بشو نیست فشار آمریکا روی کشور ما ادامه‌دار خواهد بود، بعد به‌سمت گزینه‌هایی بریم که شاید خیلی سال پیش از این باید بهش بیشتر دقت می‌کردیم، گزینه‌های متعددی هم ما در قوی‌تر شدن کشور داریم...».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/bac817e7-e3ad-49f7-b0ff-ef996abb72b5"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات