728 x 90

اقدام به خودکشی یک زندانی در زندان گوهردشت کرج

خودکشی  در زندان
خودکشی در زندان
یک زندانی در زندان گوهردشت کرج در اعتراض به شرایط طاقت‌فرسای زندان و پس از هفته‌ها نگهداری در سلول انفرادی بند اقدام به خودکشی کرد. دژخیمان خامنه‌ای پس از این اقدام، به‌جای درمان وی این زندانی را به سلول انفرادی بند۵ منتقل کردند.

این زندانی که حسن حسینی نام دارد و ۳۶ساله است ۱۲سال است که در زندان به‌سر می‌برد. این زندانی برای رهایی یافتن از این شرایط غیرانسانی دست به اعتصاب‌غذا زد ولی رئیس جنایتکار زندان گوهردشت کرج به او گفت: آن‌قدر اینجا می‌مانی تا آدمت کنم. تا این‌که وی روز سه‌شنبه ۳مرداد اقدام به خودکشی کرد.

بیشتر بخوانید:

خودکشی یک زندانی در زندان قزلحصار کرج

به گفته خانواده زندانیان؛ روز پنجشنبه ۲۲تیر؛ یک زندانی در بند 2زندان قزلحصار کرج اقدام به خودکشی کرده و متأسفانه جان باخت. این زندانی مرتضی رأفت نام داشت و حدوداً 40ساله بود.

خانواده‌ها گفتند که این زندانی بدنش عفونت کرده بود. این زندانی به اتهام مواد مخدر 25سال حکم زندان داشته و به‌قرار اطلاع حدود 4سال در زندان بوده است.

خودکشی 5زندانی در گوهردشت کرج و قزلحصار

در زندان گوهردشت کرج یک زندانی به نام حسین رنجبر که سیزدهمین سال زندان خود را سپری می‌کرد روز یکشنبه 21خرداد در اعتراض به فشارهای طاقت‌فرسا، خودکشی کرد و جان باخت. وی که محکوم به اعدام بود خود را حلق‌آویز کرد.

روز شنبه 20خرداد نیز یک زندانی در زندان قزلحصار کرج خودکشی کرد و جان باخت. این زندانی که سعید نادری گل دره نام داشت و اهل شهرستان نورآباد لرستان بود با خوردن مواد شیمیایی خودکشی کرد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5185ed95-16bd-4767-b19c-68cded86c1b7"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات