728 x 90

معاون دادستان کل رژیم: اگر وزیر ارتباطات دستور فیلتر کردن کانال تلگرامی مجاهدین را اجرا نکند علیه او اعلام جرم می‌کنیم

کانال تلگرام سازمان مجاهدین خلق
کانال تلگرام سازمان مجاهدین خلق
معاون دادستان کل رژیم از وزیر ارتباطات دولت آخوند روحانی به‌دلیل اجرا نکردن دستورهای قضایی در ارتباط با فضای مجازی و مسدود کردن کانال‌های تلگرامی به‌شدت انتقاد کرد و گفت: ”از این به بعد اگر وزیر ارتباطات اقدامی نسبت به اجرای دستور‌های قضایی در مورد محتوا‌های مجرمانه به‌عمل نیاورند حتماً پس از کسب اجازه از دادستان محترم کل کشور و مسئولان عالی قضایی علیه او اعلام جرم خواهم کرد“.

عبدالصمد خرم‌آبادی که حرفهایش توسط خبرگزاری حکومتی ایسنا در 4مرداد 96 منتشر شده است تأکید کرد که کانال مربوط به (مجاهدین) از کانال‌های مجرمانه تلگرامی است که مجرمانه بودن آن‌ برای همه محرز است و دستور قضایی هم برای مسدودسازی آن‌ صادر شده است، ولی مسدود نشده است.

بیشتر بخوانید:

کانال تلگرام مجاهدین در داخل کشور براحتی فعالیت می‌کند

دبیر کار گروه مصادیق محتوای مجرمانه رژیم با سوز و گداز از فعالیتهای کانال تلگرام مجاهدین گفت: «در کشور ما در فضای مجازی کشور ما جرم ارتکاب پیدا می‌کند. سازمان منافقین 17000شهید از این مردم شریف گرفت، الآن کانالش داره در داخل کشور به‌راحتی فعالیت می‌کند. میگم آقای وزیر اینها دیروز در پاریس علیه ما با دشمنان ما جلسه گذاشتند و چه مسایل گفتند چه دلیلی دارد اینها بیان خشونت رو و دوباره بهرحال تروریسم رو بخواند در این کشور ترویج بدند. کانال تمام معاندین از ابتدای انقلاب تا الآن هر چی کتاب علیه نظام اسلامی، علیه انقلاب اسلامی، نوشته شده است یک کانالی است تمام این کتابها رو، که اگر شما بخواین اینها رو بخرین میلیونها تومان باید بدین و خریداری کنید. به‌صورت آنلاین، برای این‌که اساس این مملکت رو بهم بریزند در اختیار این مردم قراردادید. ما این‌جا ممیزه یک کتاب داریم کتابی که بهرحال در داخل می‌خواهد این منتشر بشود کلی باید بیایند، برند، ولی در این‌جا همه چیز به وفور است، یعنی بیش از 2هزار از این کانالها یعنی من بررسی کردم امروز بیش از 30در صد این کانالها، کانالهایی هستند که دارند فعالیت مجرمانه علیه امنیت این کشور دارند می‌کنند. اساس این مملکت رو بهم ریختند، بعد ما راحت نشستیم می‌گیم که تلگرام دستور ما رو اجرا نمی‌کند».

بیش از دو سوم پهنای باند کشور در اشغال دشمن است

روز 26تیر 96 خرم‌آبادی دبیر کار گروه مصادیق محتوای مجرمانه خامنه‌ای طی مصاحبه با تلویزیون رژیم (شبکه خبر 25تیرماه 96) در بخشی از این مصاحبه گفت: «ما تمام تلاش‌مون رو در جهت کنترل فضای مجازی در این حد که بتوانیم با جرایمی که در این فضا ارتکاب پیدا می‌کنه به‌عمل بیاره ولی شاه کله فضای مجازی کشور ما یک جوری چیده شده است به‌نحوی چیده شده است که واقعاً برای من که قاضی دادگستری هستم و باید اعمال قانون بکنم این امکان فراهم نیست، من به‌طور مثال گفتم، گفتم کانالهای زیادی در شبکه اجتماعی تلگرام توسط مردم، توسط رصدگران فضای مجازی شناسایی شدن که به امور مجرمانه می‌پردازد و اینها رو ما همه روزه برای وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات که طبق قانون مسئولیت تأمین اینترنت کشور رو بر عهده دارد اینها رو ارسال می‌کنیم و وزارت ارتباطات هم به مراجع ذیربط ابلاغ میکنه.
ولی متأسفانه به‌دلیل همین چینش فضای مجازی کشور ما که تقریباً می‌توانم خدمت‌تون عرض کنم ادعا کرده بودند که بیش از دو سومش در اشغال دشمن، دشمن در اشغال بیگانگان هست، بسیاری از به هر حال پایگاههایی که مردم کشور ما دارند ازشون استفاده می‌کنند کنترلش در اختیار بیگانگانه.»

معرفی 8000کانال تلگرامی برای فیلتر کردن

دبیر کار گروه مصادیق محتوای مجرمانه ضمن ابراز استیصال از فعالیتهای گسترده در تلگرام علیه رژیم اذعان کرد: «من اعلام کردم من 8000کانال مجرمانه رو ما تا الآن ارسال کردیم البته کانالهای بیشتری رو برای وزارت ارتباطات ارسال کردیم ولی 8000از این کانالها بسته نشده، البته دیدم در بعضی از سایتهای خبری گفته بودن که این 8000کانال همه علیه امنیت کشور هستند که این اشتباه بود، صحبت من این بود که این 8000کانال در زمینه اقدام علیه امنیت کشور، اقدام علیه خدمت‌تون عرض کنم عفت و اخلاق عمومی و همچنین علیه مقدسات در حال فعالیت هستند و اینها رو برای وزارت ارتباطات ارسال کردیم».

در فضای مجازی ما خار و ذلیلیم

خرم‌آبادی ضمن ابراز استیصال از فعالیتهای گسترده مقاومت در فضای مجازی اذعان کرد: «جایگاه ما در جهان کجاست، ولی توی فضای مجازی خار و ذلیلیم. مقام معظم رهبری بارها فرمودند که این فضا غیرقابل کنترل است. واقعاً برای منی که مجری قانون هستم و باید قانون رو در این کشور اجرا بکنم قابل‌قبول نیست که 8000دستور در این کشور، غیرقابل اجرا بمونه. این خیلی حرفه، آقای مهندس میفرمایند که ما 50هزار در سال یا 100هزار تا در سال اجرا می‌کنیم».
معاون وزیر ارتباطات رژیم نیز ضمن ابراز وحشت از فعالیتهای گسترده مجاهدین در فضای مجازی گفت: «این حرفها خوب نیست من این‌جا بزنم ولی دیگه مجبورم کرد آقای دکتر بزنم، شما فکر کن امروز مدیر پیام‌رسان تلگرام این کار رو انجام نده، نپذیره کمااین‌که در برخی مواقع خیلی تو مذاکراتی که وجود داره نپذیرفته کانالهای به‌خصوص در حوزه مسائل سیاسی ما، امنیت ملی ماست که اقدام نکرده، ما هم خیلی خشنود از این مسأله نیستیم، اما برویم ببندیمش، ثم ماذا، سؤال من از آقای دکتر خرم‌آبادی اینه بعد چی؟ مگه... خدا پدر و مادر شما را بیامرزد این برگرده به همان نکته که عرض کردم».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f69725dd-fd14-4185-b244-59e9ff99b61d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات