728 x 90

فراخوان به ممانعت از فعالیت آزادانه ارگانهای صدور تروریسم و بنیادگرایی رژیم آخوندی در آلمان

اطلاعیه شورای ملی مقاومت ایران
اطلاعیه شورای ملی مقاومت ایران
مقاومت ایران برگزاری یک جلسه سه روزه برنامه‌ریزی شده برای پایان ماه ژوییه در برلین توسط دو ارگان صدور تروریسم و بنیادگرایی رژیم آخوندی به اسامی ”جامعه المصطفی “و ”مجمع اسلامی انجمنهای شیعی آلمان “ IGS را قویاً محکوم کرده و از مقامات مسئول می‌خواهد از برگزاری چنین جلسه‌یی که برای گسترش بنیادگرایی و تروریسم در اروپا زمینه‌سازی می‌کند، ممانعت به‌عمل بیاورد.

جامعه المصطفی یک نهاد بدنام حامی تروریسم بین‌المللی است که توسط رژیم ایران و زیر نظر رهبر این رژیم علی خامنه‌ای تأسیس شده، با نیروی تروریستی قدس سپاه پاسداران مرتبط است و مأموریت تعریف شده‌اش جذب عناصر بنیادگرا از میان ملیتهای غیرایرانی است. افراد جذب شده متعاقباً در ماشین ترور و جنگ‌طلبی ملایان ایران به‌کار گرفته می‌شوند.

بنا‌ به تحقیقات روزنامه بیلد، وزارت فدرال امور خانواده، در چارچوب برنامه ”زیستن برپایه دموکراسی! فعالانه علیه افراط‌گراییِ راست، خشونت و انسان ستیزی “ حداقل 18255یورو برای سال 2017 برای این‌گونه فعالیتهای IGS در نظر گرفته است. ارائه دهنده رسمی خدمات برگزاری این جلسه انستیتو المصطفی می‌باشد.

بر طبق گزارشات ادارات حراست از قانون اساسی ”اعضای IGS در ارتباط تنگاتنگ با رژیم ایران قرار دارند. مؤسسات طرفدار ایران در آلمان را باید اساساً به‌عنوان ابزارهای حاکمیت ایران ارزیابی کرد که دکترین تئوکراتیک حاکمیت ایران را نمایندگی می‌کنند. ... آنها نظام ارزشی ای را نمایندگی می‌کنند، که منطبق بر مبانی آزادی و دموکراسی نیستند“.

مقاومت ایران خواستار لغو فوری این جلسه، فاصله گرفتن علنی وزارت فدرال امور خانواده از دو نهاد بنیادگرایی و تروریستی ”المصطفی “ و IGS می باشد. کمکهای دولتی به ارگانها و اشخاص وابسته به رژیم ایران که علناً از دیکتاتوری مطلقه ولایت‌فقیه حمایت می‌کنند عملاً علیه امنیت و صلح در اروپا و علیه پناهندگان و مخالفان ایرانی است که از اعدام و شکنجه و سرکوب این رژیم به آلمان پناه آورده‌اند. مزدوران و عوامل رژیم آخوندی و اطلاعات و نیروی قدس این رژیم بر اساس تصمیم شورای اتحادیه اروپا در آوریل 1997باید از آلمان و اروپا اخراج شوند.

نمایندگی شورای ملی مقاومت ایران در آلمان
21ژوئیه 2017
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/05364f0f-6502-4406-a9e6-d3fdc9ac1b38"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات