728 x 90

افزایش ۵۰درصدی مرگ و میر در جاده‌های خراسان شمالی

افزایش تصادفات در محورهای خراسان شمالی
افزایش تصادفات در محورهای خراسان شمالی
رئیس پلیس راه استان خراسان شمالی خبر از افزایش ۵۰درصدی مرگ و میر در جاده‌های این استان داد.

سایتهای حکومتی ۲مرداد ۹۶ به‌نقل از وی گفتند: تیرماه امسال در 25سانحه رانندگی محورهای استان 32نفر جان باختند که در مقایسه با مدت مشابه پارسال 50درصد بیشتر است.

وی افزود: بیشترین تصادفات به ترتیب مربوط به محور چمن بید با هشت تصادف و 11نفر فوتی، اسفراین چهار حادثه و هفت نفر فوتی و راز و جرگلان با چهار تصادف و پنج نفر فوتی بوده است.

یادآوری می‌شود ایران تحت حاکمیت آخوندها سالانه شاهد ۸۰۰هزار تصادف جاده‌یی است.

بیشتر بخوانید:‌

۷کشته در تصادف مرگبار کامیون با پراید


تصادف دو دستگاه خودروی پراید و کامیون در محور قوچان به درگز هفت کشته و یک مجروح برجا گذاشت.

به گزارش سایتهای حکومتی این حادثه روز ۲۰تیر ۹۶ در کیلومتر 10 محور قوچان به درگز در اثر تصادف رخ به رخ خودروی سواری پراید و کامیون اتفاق افتاد.

خودوری پراید با هشت سرنشین از قوچان به درگز در حرکت بود که با کامیون تصادف می‌کند وهفت سرنشین آن فوت می‌کند. چهارنفر از کشته شدگان کودک و نوزاد بوده‌اند و راننده نیز مجروح شده است.

جاده‌های قزوین باز هم قربانی گرفت

یکشنبه ۱۱تیرماه ساعت ۲۳ به وقت محلی بر اثر تصادف دو خودروی سنگین در خروجی ضیاء آباد واقع در اتوبان قزوین کرج ۱۴کشته و زخمی در پی داشت.

رئیس اورژانس رژیم در استان قزوین می‌گوید: «در ساعت 23 شب 11تیرماه دو دستگاه کامیون و تریلی در خروجی ضیاءآباد واقع در اتوبان قروین-زنجان پس از برخورد با هم واژگون شدند.
کمتر از سه ساعت بعد در بامداد 12تیرماه در همان مکان به‌دلیل لغزنده شدن جاده ناشی از ریختن گازوییل در پی واژگون شدن تریلی و کامیون، دو دستگاه سواری پراید و پژو 405 با هم برخورد نموده که متأسفانه خودروی پراید دچار حریق شده و چهار سرنشین آن شامل یک زوج و دو کودک دچار سوختگی شده و در دم جان باختند.»

سانحه رانندگی در محور زابل به زاهدان و جان باختن ۵نفر


سانحه رانندگی در محور زابل به زاهدان باعث آتش گرفتن دو خودرو و جان باختن 5نفر در آتش‌سوزی شد.
رئیس جمعیت هلال احمر رژیم در زابل روز پنجشنبه ۲۵خرداد 96 گفت:‌ «در این سانحه سه خودروی تویوتا، سانتافه و پژو با هم برخورد کردند که متأسفانه دو خودرو آتش گرفت که منجر به مرگ ۵نفر و مصدومیت یک نفر شد».

بر اثر تصادف دو خودرو در جاده قزوین ۳تن در آتش سوختند

بامداد روز جمعه 19خرداد 96 تصادف میان دو کامیون در جاده قزوین – رشت منجر به آتش‌سوزی گسترده شد. 3نفر در این حادثه به‌طور کامل در آتش سوختند. به اعتراف رسانه‌های حکومتی به‌دلیل دیر رسیدن نیروهای امدادی خودروها کامل در آتش سوختند و هویت کشته شدگان معلوم نیست.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6a9e67dc-1fce-443a-ab3e-82a8bea6420f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات