728 x 90

اعدام در ملأ عام,تشدید سرکوب ,مسائل اجتماعي ايران,

حادثه متروی شهرری، جنایت دیگری از آخوندها

-

اصغر نحور پور که ظلم رژیم آخوندی را تاب نیاورد
اصغر نحور پور که ظلم رژیم آخوندی را تاب نیاورد
شنبه گذشته ٢٤تیرماه فرد ٤٠ساله‌ای به نام اصغر نحوی‌پور توسط نیروی انتظامی به قتل رسید. وی پس از مضروب کردن یک آخوند در متروی شهرری از فاصله حدود دو سه متری توسط نیروی انتظامی مورد اصابت قرار گرفت و کشته شد. مطبوعات حکومتی پس از این حادثه عنوان نمودند که وی در حال مزاحمت به تعدادی زن در مترو مورد اعتراض یک روحانی قرار می‌گیرد که توسط تیغ موکت‌بری روحانی مزبور را مورد ضرب و جرح قرار می‌دهد و پس از پیاده شدن از مترو به سوی ملت حمله‌ور می‌شود که توسط نیروی انتظامی کشته می‌شود، تا این‌که ویدئو ضبط شده توسط شاهدان و همچنین ویدئو مصاحبه سانسور شده گزارشگر مزدور صدا و سیما با مردم که حتی منجر به جر و بحث با مردم نیز گردید، در فضای مجازی منتشر شد و مشخص گردید که واقعیت چیزی فراتر از اخبار منتشر شده می‌باشد.
 
در ویدئوها مشاهده گردید مأمور مزدور نیروی انتظامی بدون کوچکترین تلاشی برای دستگیری، فرد مزبور را به قتل رسانده است. گزارشگر تلویزیون رژیم سعی داشت که به اصلاح در دهان شاهدان بگذارد که فرد مزبور به مردم هجوم آورده و قصد صدمه زدن به آنها را داشت ولی مردم منکر آن شدند. بعدها مشخص گردید که واقعیت به این صورت بود که آخوند مزدوری به بهانه بی‌حجابی مزاحم دختری در مترو گردید که اصغر نحوی‌پور به دفاع از آن دختر پرداخت و در درگیری ای که با آخوند مزبور داشته وی را مضروب می‌کند و در ایستگاه شهر ری با شجاعت تمام و با صدای بلند به رژیم و دین و آیین آخوند‌ساخته اعتراض می‌کند که در این حین خون پاکش توسط مزدور جنایتکاری به زمین می‌ریزد.
 
در مطبوعات از وی به‌عنوان فردی معتاد و الکلی یاد کرده بودند که البته این شیوه همواره مورد استفاده نظام آخوندی قرار می‌گیرد که با اتهامات پوچ و واهی و ارتباط آنها با فساد و فحشا سعی در منحرف کردن افکار عمومی می‌کنند، ولی پزشکی قانونی اعلام نمود که نامبرده فردی معتاد و الکلی نبوده و بعدها نیز معلوم شد که نامبرده یکی از ورزشکاران به‌نام شهرری بود.
 
آخوند مزدور نیز پس از بهوش آمدن در بیمارستان عنوان نمود که از همه جا بی‌خبر احساس سوزش بر گردنش کرده و کلاً منکر همه ماجراها شد. از طرف دیگر نحوه برخورد مزدوران رژیم با خانواده این جوان دلاور، که مانع از برگزاری مراسم برای آن مرحوم گردیدند، بی‌اختیار یادآور درنده خویی مزدوران آخوندی با خانواده شهدای این مرز و بوم که حتی پس از به‌شهادت رساندن آنها، نیز دست از دنائت و جنایت برنداشتند، می باشد، و همین دلیل محکمی بر حقانیت این جوان به جان آمده دارد. همه این شواهد حکایت از این دارد که باز هم جنایت دیگری توسط رژیم ددمنش آخوندی صورت گرفت و باز هم خون بی‌گناه دیگری از مردم به جان آمده از ظلم و ستم به زمین ریخته شد. بی‌شک این ظلم و ستمها پایان نخواهد گرفت مگر با سرنگونی تمام و عیار این رژیم دجال با تمام دستجات رنگین و ننگینش. دور نیست که انتقام تمامی این خونهای به ناحق ریخته شده از آخوندهای دجال گرفته شود و روز رستاخیز بزرگ مردم این به همت دلاوران ارتش آزادیبخش ملی ایران بزردی فرا خواهد رسید و همگان به عینه خواهند روز انتقام از ظالم بسی سخت‌تر از روز ستمکاری بر مظلوم خواهد بود.

به امید آن روز ف-ت
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ec16524f-5ae0-49c6-b9eb-cf01e661d917"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات