728 x 90

روابط ایران آمریکا,روابط ایران و کشورهای منطقه,

هافینگتون پست: اقدامات آمریکا علیه رژیم ایران، شبح یک درگیری گسترده‌تر منطقه‌یی را افزایش می‌دهد

-

امیر ترکی الفیصل
امیر ترکی الفیصل
هافینگتون پست، با عنوان اقدامات آمریکا علیه رژیم ایران، شبح یک درگیری گسترده‌تر منطقه‌یی را افزایش می‌دهد نوشت:‌دونالد ترامپ دستیاران کاخ سفید را موظف کرد تا به او، استدلالهایی ارائه دهند که وی با کمک آنها، بتواند از تأیید متابعت رژیم ایران از توافقنامه‌اش با قدرتهای جهانی در ماه اکتبر خودداری کند... این اقدام می‌تواند عربستان را در پیش بردن طرحهایش برای بی‌ثبات کردن رژیم ایران، جری کند. منتقدان توافقنامه رژیم ایران می‌گویند که این توافق، از زمان مکتوب شدنش در سال 2015، رژیم ایران را قادر ساخته که بر ظرفیتهای خود برای هدف قرار دادن کشورهای خلیج‌فارس با موشکهای بالستیک و حمایتش از نیروهای نیابتی، شامل حزب‌الله لبنان، شبه‌نظامیان حشدالشعبی در عراق و شبه‌نظامیان حوثی در یمن، بیفزاید.

امیر ترکی فیصل در گردهمایی‌های پاریس در 2سال گذشته که توسط سازمان مجاهدین خلق ایران سازماندهی شده بود، حمایتش را از آنها نشان داد. این سازمان که طرفدار سرنگونی رژیم ایران است، ریشه‌های آن به مقاومت علیه شاه که در 1979سرنگون شد برمی گردد. امیر ترکی فیصل در یکی از این گردهمایی‌ها گفت، ”مبارزه مشروع شما علیه رژیم ایران، دیر یا زود به هدف خود خواهد رسید. من هم خواهان سقوط این رژیم هستم.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/dd57d773-faed-4d57-af09-563414fbc7fd"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات