728 x 90

هراس سپاه پاسداران: رودی جولیانی اعلام کرد دولت ایالات متحده از مجاهدین حمایت می‌کند

رودی جولیانی
رودی جولیانی
سپاه پاسداران در هراس از فراخوانهای تغییر رژیم در گردهمایی بزرگ مقاومت ایران در خبرگزاری خود نوشت: نمایندگانی از آمریکا در نشست سالانه‌ی (مجاهدین) شرکت کرده و آنجا از موضوع تغییر رژیم در ایران سخن گفتند. "تد پو"، نماینده‌ی مجلس نمایندگان آمریکا، از تلاش‌های خود برای خروج نام (مجاهدین) از لیست گروه‌های تروریستی و درعین‌حال، از گزینه‌ی تغییر رژیم در ایران سخن گفت.

"رودی جولیانی"، از نزدیکان ترامپ و شهردار سابق نیویورک نیز خواستار تغییر رژیم در ایران شد و اعلام کرد دولت ایالات متحده از (مجاهدین) حمایت می‌کند.

وی گفت: با اختیاراتی که دارم این حرف را می‌زنم... ما و شما (آمریکا و مجاهدین) دیدگاه مشترکی علیه (نظام) ایران داریم." جو لیبرمن، که ۲۴سال در آمریکا سناتور بوده نیز صراحتاً اعلام کرد: "کشورهای عربی و آمریکا همراه شما (مجاهدین) هستند تا تغییر رژیم در ایران محقق شود." وی در اظهارنظری گستاخانه بیان داشت: خیلی زود شاید سال آینده این گردهمایی را در تهران برگزار می‌کنیم!
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ec0e4bef-9f02-4d7b-ada1-017f95ba590a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات