728 x 90

بيكارى,

روزانه ۲۱نفر در خوزستان بیکار می‌شوند

-

بیکاری در خوزستان
بیکاری در خوزستان
محمود یارعلی‌زاده مدیرکل حکومتی تأمین اجتماعی خوزستان اعتراف کرد روزانه 21نفر در این استان شغل خود را از دست می‌دهند.

خبرگزاری حکومتی مهر روز پنجشنبه ۲۹تیر ۹۶ به‌نقل از وی افزود کارگاههای خوزستان 1800میلیارد تومان بدهی قطعی تا پایان سال گذشته به تأمین اجتماعی دارند. ماهانه ۶۵۲نفر در استان بیکار می‌شوند.

بیشتر بخوانید:‌
 
بیکاری در بین جوانان لرستان موج می‌زند
محمد حسن موسیوند گرداننده تشکل دولتی خانه کارگر در استان لرستان اعتراف کرد ”درصد بالایی از جوانان لرستانی بیکار هستند و بیکاری در بین جوانان لرستان موج می‌زند“.
یک سایت حکومتی به نام صدای ایران که صحبتهای موسیوند را در تاریخ چهارشنبه 7تیر 96 انعکاس داده است به‌نقل از وی نوشت”دولت می‌خواهد چاره‌ای برای کمرنگ‌تر شدن بیکاری انجام دهد ولی نه با مطرح‌ کردن طرح‌هایی مانند کارورزی یا مهارت‌آموزی که می‌تواند نتیجه عکس داشته باشد. این می‌تواند ظلم بزرگی در حق تحصیل‌کردگان کشور باشد که با یک سوم حداقل حقوق به کار گرفته می‌شوند. باید به این نکته نیز توجه داشت که در کشوری که صنعت آن بیمار است چنین طرح‌هایی می‌تواند تاثیرات منفی داشته باشد“.

در استان کردستان ”بیکاری، جوانان کردستانی را به آخر خط می‌رساند“

رئیس شورای ضداسلامی کار رژیم در استان کردستان گفت:‌ «به جای مطرح کردن طرح کارآموزی باید به جوانانی که دست فروشی و کولبری می‌کنند اجازه بازرگانی و صادرات محصولات ایرانی را بدهند».
رئیس شورای قلابی کاررژیم در استان کردستان روز 2تیر 96 به بیکاری گسترده جوانان اعتراف کرد و گفت:‌ «استان کردستان به‌لحاظ ایجاد شغل وضعیت خوبی ندارد، وعده زیادی از جوانان و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی از سر بی‌کاری به دستفروشی و کولبری می‌پردازند».

ایلام بیکارترین منطقه کشور شناخته شد
ایلام بیکارترین منطقه کشور شناخته شد، و این زنگ خطری است برای همه جوانان و تحصیلکرده‌های بیکار در این استان محروم.
بنا‌ به گزارش منتشر شده در یک سایت حکومتی در روز 13تیر 96: بیکاری و مشکلات ناشی از آن و به تبع آن فقر اقتصادی یکی از مهمترین علل و انگیزه‌های ارتکاب جرایم در کشور است، افزایش تحصیلکرده‌های بیکار این احتمال را به وجود آورده که درصد بالایی از این افراد برای رهایی از فشارهای ناشی از مشکلات اقتصادی به ارتکاب جرایم روی بیاورند».

جمعیت عظیمی از جوانان استان ایلام و نیز شهرستان آبدانان فارغ‌التحصیل شده‌اند و مدارک کاردانی، کارشناسی و بعضی هم کارشناسی ارشد و دکترا را از دانشگاههای آموزش عالی و معتبر اخذ کرده اما بدون شغل سرگردان مانده‌اند..
بیکاری فارغ‌التحصیلان ایلام
به‌دلیل بی‌کفایتی کارگزاران این رژیم قرون‌وسطایی تعداد قابل توجهی از فارغ‌التحصیلان این شهرستان در رشته‌های مختلف دانشگاهی نیز در رستورانها و هتل‌های شهرهایی بزرگ هم‌چون تهران و با شرایط نسبتاً سخت مشغول کار شده‌اند تا شاید بتوانند از این راه برای خود و خانواده چیزی به‌دست بیاورند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/0dbddae2-334a-43e1-9b08-c079a4913001"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات