728 x 90

اخبار آمریکای جنوبی,

اعتصاب سراسری ۲۴ساعته در ونزوئلا

-

تظاهرات مردم درونزوئلا
تظاهرات مردم درونزوئلا
روز پنجشنبه 29تیر در ونزوئلا اعتصاب سراسری 24ساعته برگزار شد.سی.ان.ان در این باره گزارش داد: خیابانهای ونزوئلا متروکه شده‌اند چرا که اپوزیسیون اعلام اعتصاب سراسری کرده است. این اعتصابها به‌دنبال ماهها اعتراض علیه رئیس‌جمهور این کشور برگزار شده است. اپوزیسیون تلاش دارد به رئیس‌جمهور فشار آورد تا برنامه خود برای تغییر قانون اساسی را لغو کند. این اعتصاب قرار است 24ساعت بطول انجامد.

روز یکشنبه 25تیر ونزوئلا شاهد برگزاری همه‌پرسی در اعتراض به سیاستهای نیکولاس مادورو رئیس‌جمهور این کشور بود. در این همه‌پرسی میلیونها نفر رأی دادند.

بیشتر بخوانید:
 
برگزاری همه‌پرسی درونزوئلا توسط اپوزیسیون
روز یکشنبه 25تیر 96 ونزوئلا شاهد برگزاری همه‌پرسی در این کشور توسط اپوزیسیون است.

خبرگزاریها بین‌المللی در گزارشی از ونزوئلا، انتظار شرکت میلیونها نفر از مردم این کشور در همه‌پرسی اعلام شده توسط اپوزیسیون را دارند.

همه‌پرسی در اعتراض به سیاستهای اقتصادی و سرکوبهای اجتماعی اعمال شده توسط نیکولاس مادورو رئیس‌جمهور این کشور برگزار خواهد شد.

اپوزیسیون در این همه‌پرسی مخالفت خود را با خواسته مادورو برای یک همه‌پرسی دیگر که در آن قانون اساسی مورد بازبینی توسط مجلسی متشکل از هواداران رئیس‌جمهور قرار خواهد گرفت اعلام خواهد کرد.

چندین نفر از رهبران سابق آمریکا لاتین برای نظارت براین انتخابات به کاراکاس، پایتخت ونزوئلا سفر کرده‌اند و این در حالی است که بر اساس یک نظرسنجی تازه از هر ده فرد پرسش شده درونزوئلا، هفت نفر با تغییر قانون اساسی و طرحهای مادورو مخالف است.

خاطر نشان می‌شود که در پی اعتراضات چند ماه اخیر درونزوئلا تاکنون بیش از 100نفر از مردم این کشور کشته و صدها تن دیگر دستگیر و بیش از 1500نفر مجروح شده‌اند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/df3465c6-c2a8-4db2-80c4-e57337d7c6dd"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات