728 x 90

تحريك نيروهاى آمريكا توسط رژيم ايران,تحریم‌ها علیه ایران,

آسوشیتدپرس: ۱۸فرد و گروه وابسته به رژیم ایران، زیر ضرب تحریمهای آمریکا

-

وزارت خارجه آمریکا
وزارت خارجه آمریکا
خبرگزاری آسوشیتدپرس گزارش داد: ایالات متحده 18فرد و گروه وابسته به رژیم ایران را با اعمال تحریمهای جدید زیر ضرب برد. این تحریمها به‌خاطر توسعه برنامه موشکی رژیم ایران صورت گرفته است.

این اقدام در روزی صورت گرفته که دولت آمریکا در گزارشی به کنگره تأیید کرد که رژیم ایران بلحاظ تکنیکی از توافق اتمی تبعیت کرده است.

آسوشیتدپرس افزود: وزارت خزانه‌داری آمریکا از جمله هفت گروه و پنج فرد را که به سپاه پاسداران و ارگانهای نظامی رژیم کمک می‌کردند، در لیست تحریمهای خود قرار داده است

وزارت خارجه نیز دو گروه دیگر در ارتباط با برنامه موشکی رژیم ایران را تحت تحریم قرار داده است.

آسوشیتدپرس اضافه کرد: در اثر این تحریمها دارایی افراد یا گروه‌های تحریم شده، در آمریکا منجمد می‌شود و اتباع آمریکایی از داشتن هر گونه معاملات تجاری با آنها منع می‌گردند.

فرانس 24نیز در گزارشی نوشت: تحریمهای تازه علیه رژیم ایران در حالی اعلام شده است که دولت آمریکا در همان روز پایبندی این رژیم به برجام را اعلام کرده است. تحریمهای جدید عمدتاً نهادها، شرکتها و اشخاصی را هدف قرار داده‌اند که در برنامه توسعه موشکی سپاه پاسداران همکاری دارند. نهاد خودکفایی نیروی هوافضای سپاه و مرکز تحقیقات باقرالعلوم دو نهادی هستند که به‌دلیل مشارکت در ساخت موشکهای بالبستیک تحریم شده‌اند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/861f20c0-33e8-4dad-a328-b38618481ec9"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات